پیام سپاهان
بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار اصفهان از بخش های مختلف و طرح توسعه بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان
شنبه 5 اسفند 1396 - 11:09:19 AM
استانداری اصفهان
سپاهان نیوز - شب گذشته دکتر قاضی زاده هاشمی با استقبال دکتر مهرعلیزاده وارد اصفهان شد و در بدو ورود از بخش های مختلف و طرح توسعه بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بازدید و افتتاح چندین پروژه بهداشتی- درمانی وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی شد و مورد استقبال دکتر مهرعلیزاده استاندار اصفهان قرار گرفت.
دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و دکتر مهرعلیزاده استاندار اصفهان در بدو ورود به به اصفهان به همراه معاون عمرانی استاندار و تعدادی از مدیران ذیربط، از روند خدمت رسانی طرح توسعه ی جدید الافتتاح بیمارستان آیت الله کاشانی با بیش از 8400 متر مربع زیربنا و مجهز به مدرن ترین امکانات و تجهیزات پزشکی و تصویربرداری بعنوان مرکز ترومای استان اصفهان و استانهای همجوار، بازدید نمودند.
گفتنی است وزیر بهداشت قرار است در جریان سفر 3 روزه خود به اصفهان، از چند بیمارستان و مرکز درمانی و بهداشتی و یک شرکت داروسازی بازدید، و از 2 قلم دارو محصول شرکت داروسازی رها رونمایی می کند.
همچنین افتتاح ساختمان معاونت غذا و دارو و آزمایشگاه ها؛ بازدید از پروژه پارک فناوری و مراکز رشد، افتتاح بیمارستان منظریه خمینی شهر، افتتاح مرکز سلامت سرخوش شاهین شهر و افتتاح همزمان 13 پروژه بهداشتی درمان در سطح استان، کلنگ زنی بیمارستان برخوار و جلسه با شورای صنفی هیأت علمی و دانشجویان بخشی از برنامه های سفر وزیر بهداشت به اصفهان می باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22611/بازدید-وزیر-بهداشت،-درمان-و-آموزش-پزشکی-و-استاندار-اصفهان-از-بخش-های-مختلف-و-طرح-توسعه-بیمارستان-آیت-الله-کاشانی-اصفهان
بستن   چاپ