پیام سپاهان
استاندار اصفهان اعلام کرد: عملیات انتقال پیکرها تا بهتر شدن شرایط آب و هوایی متوقف می شود
شنبه 5 اسفند 1396 - 11:09:23 AM
استانداری اصفهان
سپاهان نیوز - دکتر مهرعلیزاده با اشاره به اینکه عوامل امدادی و تجسسی در حال انتقال پیکرها به پایین هستند، اظهارداشت: عملیات انتقال پیکرها تا بهتر شدن شرایط آب و هوایی متوقف می شود


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در مصاحبه با شبکه سراسری اخبار ساعت 14 و شبکه خبر سراسری ، اظهارداشت: در گفتگوی با گروهی از عوامل امدادی اعلام شد که شرایط هوا در منطقه ی سقوط هواپیما نامساعد است و برف و طوفان وجود دارد.
مهرعلیزاده با بیان اینکه عزیزانی که در حال انتقال پیکرها به پایین هستند در شرایط سختی این کار را انجام می‌دهند، افزود: با توجه به وضعیت هوا و وقوع طوفان حتی خطر پرت شدن آنها نیز وجود داشت.
محسن مهرعلیزاده بااشاره به شرایط بسیار دشوار در منطقه، افزود: با توجه به اینکه امکان پرواز بالگرد وجود نداشت، تصمیم گرفته شد که به روش‌های دیگر پیکرها منتقل شوند و در حال حاضر از مسیر سی سخت و پادنا درحال برگشت به پایین هستند تا به کمپ‌هایی که زده شده برسند و اجساد را تحویل عوامل پزشکی قانونی بدهند.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه امروز نیروهایی از جمله نیروهای هلال احمر و تکاوران ارتش جایگزین نیروهای دیگر شدند تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی امروز و فردا امکان جست و جود ندارد و احتمالا جمعه هم این شرایط وجود داشته باشد و بر این اساس هر لحظه‌ای که هوا اجازه بدهد عملیات ادامه خواهد داشت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22613/استاندار-اصفهان-اعلام-کرد---عملیات-انتقال-پیکرها-تا-بهتر-شدن-شرایط-آب-و-هوایی-متوقف-می-شود
بستن   چاپ