پیام سپاهان
برگزاری گرامیداشت روز جهانی آینده در دانشگاه اصفهان
شنبه 5 اسفند 1396 - 11:55:55 AM
ایسنا - علمی و آموزشی
سپاهان نیوز - به مناسبت گرامیداشت روز جهانی آینده، نشست علمی با محوریت آینده شغلی به همراه معرفی ایده ها و شبکه سازی استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرینان شهر اصفهان برگزار می شود.
به گزارش ایسنا_ منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، نشست علمی با محوریت آینده شغلی با حضور استارت آپ های استان اصفهان، شنبه 12 اسفند ماه، در محل تالار پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.
در این نشست علمی محسن طاهری عضو هیات علمی گروه آینده‌پژوهی دانشگاه اصفهان با موضوع «مهارت-های آینده ساز؛ امروز به کودکان‌مان چه بیاموزیم»؛ وحید وحیدی مطلق دبیرکل فدراسیون جهانی آینده پژوهی با موضوع «آینده پژوهی آموزش، کار و اشتغال در 30 سال بعد»؛ محسن کریمیان مدیرعامل شرکت دانش بنیان رویشگر با موضوع «ثروت آفرینی دانش بنیان در بحران اقتصادی»؛ محمدمهدی حیدری کارآفرین در حوزه فناوری های پیشرفته با موضوع «فناوری پیشرفته از ایده تا بازار» و سید یاسر معین الدینی، مربی ایجاد و توسعه کسب و کارهای نوپا با موضوع «شغل آینده، فرهنگ کارآفرینی مردمی و کسب و کارهای نوپا» به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
گفتنی است؛ جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان، شهرداری اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی اصفهان از حامیان معنوی این نشست علمی هستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نشست می¬توانید به وب سایت (http://futurism.ir/) و یا کانال تلگرامی (@IRFuturist) مراجعه کنید.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22623/برگزاری-گرامیداشت-روز-جهانی-آینده-در-دانشگاه-اصفهان
بستن   چاپ