پیام سپاهان
مدیرعامل هلال احمر اصفهان:
امروز هیچ صعودی به محل سقوط هواپیما نداشتیم/ارزیابی دائم در منطقه
شنبه 5 اسفند 1396 - 11:55:57 AM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - مدیرعامل هلال احمر اصفهان گفت: هرچند تیم های ارزیاب در حال تردد دائم برای ارزیابی منطقه هستند اما امروز امدادگران ما هیچ صعودی به محل سقوط هواپیما نداشتند.

محسن مومنی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شرایط نامساعد جوی همچنان اجازه انجام عملیات جدید در منطقه دنا را نمی دهد، اظهار داشت: گروه های ارزیاب ما در منطقه حضور دارند و دائما در حال تردد در این بخش هستند تا به محص مساعد شدن شرایط، بتوانند دوباره به محل سقوط نفوذ کنند.
وی با بیان اینکه البته این تیم ها نفوذهایی هم داشته اند اما منتج به عملیات نشده است، افزود: هنوز امکان حضور نجاتگر در این وضعیت آب و هوایی نیست.
مدیرعامل هلال احمر اصفهان با بیان اینکه امروز هیچ عملیات صعودی نداشتیم، تصریح کرد: 14 تیم همچنان در منطقه دنا مستقر هستند.
وی با بیان اینکه ارزیابی ها از سوی تیم های ما به صورت زمینی و بدون پرواز بالگرد انجام می شود، اظهار داشت: امدادگران در پایین کوه مستقر هستند تا شرایط اگر فراهم شد عملیات آغاز شود.
مومنی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور تیم فرانسوی می تواند سرعت نیروهای امدادگر را در عملیات افزایش دهد یا خیر، افزود: حضور این تیم ها صرفا برای بررسی علت سقوط بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22624/امروز-هیچ-صعودی-به-محل-سقوط-هواپیما-نداشتیم-ارزیابی-دائم-در-منطقه
بستن   چاپ