پیام سپاهان
جودو اصفهان به رنگ نقره ای می‌درخشد
شنبه 5 اسفند 1396 - 3:17:44 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - اصفهان نایب قهرمان رقابت های جودو کارگران کشور "یادواره سردار شهید یوسف رضا ابوالفتحی" شد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، چهارمین دوره رقابت های جودو قهرمانی کارگران کشور "یادواره سردار شهید یوسف رضا ابوالفتحی" در بخش مردان صبح روز جمعه 4 اسفند ماه در سالن شهید بابانظر مجموعه ورزشی کارگران مشهد برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها تیم اصفهان پس از خراسان رضوی در جایگاه دوم و تیم مازندران جایگاه سوم را از آن خود کردند.
 بیش از 110 جودوکار از 17 استان کشور در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند و در پایان، تیم استان خراسان رضوی با 3 مدال طلا و 3 نقره و یک برنز بالاتر از تیم های اصفهان و مازندران بر روس سکوی نخست این رقابت ها ایستاد و به مقام قهرمانی رسید. اصفهان نیز با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و دو برنز نایب قهرمان و مازندران با یک طلا و یک نقره به مقام سوم دست یافت.
هم چنین رضا حاتمی از اصفهان در وزن منهای 60 کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید، جعفر مولایی پور از اصفهان با غلبه بر جعفر فیروز آبادی جودوکار خراسان رضوی مقام قهرمانی را کسب کرد.
در وزن منهای 73 کیلوگرم حیدر زحمتکش از خراسان رضوی به مدال طلا رسید، محمدرضا بخشش از استان اصفهان دوم شد، سید امین حسین از کرمانشاه به همراه سعید فرمانی از قزوین مقام سوم مشترک این وزن را کسب کردند.
 امید تیزتک جودوکار وزن منهای 81 کیلوگرم خراسان رضوی پس از پیروزی مقابل یاسر شهبازی از ایلام به مقام قهرمانی رسید، امید توکلی از اصفهان و مسعود خان احمدلو از زنجان نیز مقام سوم مشترک این وزن را کسب کردند.
در وزن منهای 90 کیلوگرم سعید مرادی از قزوین مدال طلا گرفت، حسن نیکنام از خراسان رضوی دوم شد، ایمان نیک اقبال از اصفهان و فیروز اسدی از استان البرز هم به طور مشترک مقام سوم این وزن را به دست آوردند.
رئیس هیئت و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان ضمن تبریک به مناسبت کسب این مقام به جامعه ورزش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اظهار کرد: ورزش در راستای بهبود سلامت جسمانی کارگران و توجه به هدایت آنها به سوی سالم سازی محیط‌های کار و خانه نیاز امروز جامعه است و در کنار آن بهداشت و سلامت روان نیز باید مورد توجه قرار گیرد .ورزش کارگران استان اصفهان مسیر خوبی را برای حرکت انتخاب کرده است. امیدواریم سرعت این حرکت شتاب بیشتری بگیرد.
شیرانی افزود: ورزش کارگران دارای ﻧﻘﺶ ﻣﻬﻤﯽ ﺩﺭ ﭘﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﻓﺮﺍﻏﺖ در شهرستان ها و ﺑﻪ ﻭﯾﮋﻩ برای ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻭ ﺭﻭﯼ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﻭﺭﺯﺵ ﻭ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺕ و هم چنین دوری از معضلات اجتماعی است.
به گزارش ایسنا، این رقابت ها به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی جودو کارگری کشور جهت اعزام به مسابقات جهانی 2019 نیز محسوب می‌شود و تیم جودو کارگران استان اصفهان به مربیگری محمد جوانی و سرپرستی داوود قربانی رئیس انجمن جودو کارگران استان اصفهان در این رقابت ها حضور داشت.
کد خبرنگار:13092
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22638/جودو-اصفهان-به-رنگ-نقره-ای-می‌درخشد
بستن   چاپ