پیام سپاهان
رضوانی: دستگاه‌ها با جذب اعتبار گام مؤثر در اشتغال‌زایی بردارند
شنبه 5 اسفند 1396 - 16:37:05
سپاهان نیوز - فرماندار اصفهان گفت: دستگاه‌ها با پیگیری‌های لازم و جذب اعتبار می‌توانند گام مؤثری در جهت اشتغال زایی بردارند.
به گزارش ایسنا منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در دهمین نشست کارگروه برنامه‌ریزی و اشتغال شهرستان، با اشاره به موانع پیش روی اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی شهرستان، خاطرنشان کرد: سالانه به‌منظور بهبود فضای کسب و کار، رفع موانع تولید و رونق اشتغال، طرح‌هایی توسط دولت ارائه می‌شود که دستگاه‌های اجرایی متناسب با شرایط دستگاه ذی‌ربط باید نسبت به اشتغال‌زایی و جذب اعتبارات اقدام کنند.
وی افزود: پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی، ازجمله طرح‌های در حال اجرا در شهرستان است که انصافاً اقدامات مثبتی در این راستا انجام شده است.
فرماندار اصفهان افزود: طرح اشتغال فراگیر و طرح توسعه روستایی و عشایر، از دیگر طرح‌های در حال اجرا است که امیدواریم با همکاری بین دستگاهی، این طرح‌ها نیز به طور کامل اجرایی شوند.
وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید گزارشی از عملکرد دستگاه متبوع خود پیرامون اقدامات صورت گرفته در جهت طرح‌های اشتغال‌زایی، ارائه کنند، اظهار کرد: با توجه به اینکه از 6720 میلیارد ریال اعتبار در طرح اشتغال فراگیر، تنها 410 میلیارد ریال جذب شده است، دستگاه‌ها باید گزارشی از عدم جذب کامل این میزان اعتبار را ارائه کنند.
رضوانی تصریح کرد: دستگاه‌ها با پیگیری‌های لازم و جذب اعتبار می‌توانند گام مؤثری در جهت اشتغال‌زایی بردارند.
گفتنی است؛ هریک از دستگاه‌های اجرایی شهرستان، گزارشی از عملکرد دستگاه ذی‌ربط پیرامون اشتغال‌زایی ارائه کردند.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22647/رضوانی--دستگاه‌ها-با-جذب-اعتبار-گام-مؤثر-در-اشتغال‌زایی-بردارند
بستن   چاپ