پیام سپاهان
رییس پلیس راه استان اصفهان:
60 درصد تصادفات ناشی از خواب آلودگی است
شنبه 5 اسفند 1396 - 18:12:04
سپاهان نیوز - رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: پیشنهاد پلیس برای مسافران به ازای هر دو ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت است که مسافران می توانند در مجتمع های خدمات رسانی بین راه یا در پارکینگ های ایمن که در کنار جاده است استراحت کنند.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، حسین پورقیصری امروز (شنبه) در جلسه کمیته امور حمل و نقل و مدیریت راه های ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان برای نوروز 97، با اشاره به آمار 60 درصدی تصادفات ناشی از خواب آلودگی، اظهار کرد: اصفهان به دلیل اینکه در مرکز کشور قرار دارد در ایام نوروز با ترافیک و تصادفات بیشتری روبرو می شود.
وی افزود: پیشنهاد پلیس برای مسافران به ازای هر دو ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت است که مسافران می توانند در مجتمع های خدمات رسانی بین راه یا در پارکینگ های ایمن که در کنار جاده است استراحت کنند.
رییس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین مانند سنگ کش ها و ... در روزهای ابتدایی و انتهایی نوروز به جز کامیون های سوختی و مواد فاسدشدنی ممنوع می شود.
پورقیصری تصریح کرد: هموطنان می توانند از داخل اتوبوس ها از طریق سامانه 110 و 120 و اطلاع تخلفات راننده به پلیس از وقوع تصادفات جلوگیری کنند. نرم افزار همپا نیز نرم افزاری برای شناخت نقاط حادثه خیز استان است.
وی اضافه کرد: کاهش تعداد دستفروشان کنار جاده ای، ایمن سازی دهانه پل ها، اصلاح نواقص هندسی راه و عدم اجازه تردد به خودروهایی که دارای نقص فنی است باعث کاهش حوادث می شوند.
رییس پلیس راه استان اصفهان خاطر نشان کرد: برای ایجاد امنیت ترافیکی برای هموطنان نیروهای راه را در نقاط حادثه خیز مستقر کردیم تا از وقوع تصادف در این نقاط جلوگیری شود.
کد خبرنگار: 13092
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22658/60-درصد-تصادفات-ناشی-از-خواب-آلودگی-است
بستن   چاپ