پیام سپاهان
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد:
تا پایان سال مترو به صفه می‌رسد
شنبه 5 اسفند 1396 - 18:12:05
سپاهان نیوز - معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال‌های گذشته با تعداد بالای مسافر و تعداد اندک ناوگان حمل و نقل جاده‌ای (اتوبوس) دست و پنجه نرم می‌کردیم، گفت: چندین سال است که با کمبود مسافر مواجه هستیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، علیرضا صلواتی امروز (شنبه) در جلسه کمیته امور حمل و نقل و مدیریت راه های ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان برای نوروز 97، اظهار کرد: هم اکنون با افزایش تعداد اتوبوس‌ها مشکلی با تعداد مسافران نداریم و مسافران می توانند بلیت خود را پیش خرید کنند و مشکلات و شکایت هایشان را به دفتر شکایات ترمینال ها انتقال بدهند.
وی با بیان اینکه قطار شهری از 25 اسفند ماه تا پایانه صفه راه‌ اندازی می‌شود، ادامه داد: با راه انداری قطار شهری به نوعی پایانه کاوه و صفه که دو پایانه اصلی مبدا و مقصد مسافران است را با قطار شهری، به یکدیگر متصل می‌کنیم.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: اتفاق دیگری که تا پایان سال انجام می‌شود تکمیل محور شرقی پیاده راه چهارباغ از سی‌وسه ‌پل تا میدان امام حسین است که برای گردشگران اتفاق خوبی خواهد بود.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: از جمله مشکلات، استفاده از ناوگان های حمل و نقل عمومی برای مسافران هزینه هتل، غذا و حمل و نقل درون شهری است. برای بهبود ارایه خدمات و استفاده مردم از ناوگان های حمل ونقل عمومی می توانیم از تور گردشگری داخل استانی استفاده کنیم.
کد خبرنگار: 13092
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22659/تا-پایان-سال-مترو-به-صفه-می‌رسد
بستن   چاپ