پیام سپاهان
مربی تیم ذوب‌آهن:
پدیده مطابق پیش‌بینی ذوب‌آهن پیش رفت/ تبریک به قلعه‌نویی
شنبه 5 اسفند 1396 - 18:12:11
سپاهان نیوز - اصفهان - مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه دیدار امروز سخت بود، گفت: امروز پدیده در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان مطابق پیش‌بینی تیم، بازی سختی را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، میگوئل تکسیرا عصر شنبه،‌ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پدیده اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: قبل از صحبت درباره بازی باید این پیروزی را به امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم تبریک بگویم زیرا قبل از بازی گفتم ناراحتم که قلعه‌نویی امروز اینجا نیست.
وی افزود: پیش از این گفته بودیم می‌دانیم بازی سختی پیش‌رو داریم؛ تیم پدیده خیلی خوب سازماندهی شده بود و همه چیز را خوب آماده کرده بودند و امروز به دنبال کسب امتیاز بودند اما امروز تیم ما نشان داد که خیلی قوی و متحد است و یک بار دیگر نشان دادیم زمانی که همه با هم هستیم و اتحاد داریم، کسی نمی‌تواند از ما بگذرد.
مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: این تیم و این باشگاه، نشان داد که وقتی با یکدیگر هستند، خیلی قوی هستند و با وجود سختی‌های خود، نتیجه گرفت. امروز از همه طرف به دنبال حمله بودیم و در دقایق آخر توانستیم به گل برتری برسیم و این پیروزی برای ما خیلی کار برد و امروز جا دارد که این پیروزی را به بازیکنان تبریک بگوییم اما مستحق برد بودیم.
وی بیان کرد: وقتی بازیکنان جدید وارد بازی می‌شوند به دنبال آن هستند که خود را نشان دهند و به همین دلیل بازی سخت بود و درباره موقعیت‌های ما باید بگویم که نشان داد روش بازی ما هیچ وقت پشیمان نمی‌شویم و عقب نمی‌کشیم زیرا تلاش کردیم که موقعیت به دست آوریم اما این تلاش همیشه به نتیجه نمی‌رسد.
تکسیرا افزود: وقتی تیم‌های حریف از پائین و بسته بازی می‌کنند، گل زدن برای تیم ما سخت می‌شود و خیلی وقت‌ها باید حوصله کنیم و از کناره‌ها گل بزنیم. امروز سعی کردیم که از سمت‌های مختلف گل بزنیم و اگر قبلش نتوانستیم گل بزنیم، به خاطر دروازه‌بان تیم حریف بود.
وی اضافه کرد: هواداران در حال حاضر انتظار برد از ما دارند و به دنبال گلزنی ما هستند اما این خواسته همه ما نیز هست و به دنبال آن هستیم که زودتر به گل برسیم اما مهم این است که در آخر این سه امتیاز را کسب کرده و به هدف برسیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22662/پدیده-مطابق-پیش‌بینی-ذوب‌آهن-پیش-رفت--تبریک-به-قلعه‌نویی
بستن   چاپ