پیام سپاهان
برای استقبال از مسافران نوروزی
ایستگاه امنیت و سلامت در گلپایگان ایجاد شود
شنبه 5 اسفند 1396 - 18:45:09
سپاهان نیوز - گلپایگان،اصفهان-ایرنا- سرپرست فرمانداری گلپایگان خواستار آماده سازی ایستگاه امنیت و سلامت برای استقبال از مسافران نوروزی در محور "موته" با همکاری دستگاه های اجرایی این شهرستان شد.
محمدرضا توسلی روز شنبه در دومین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر گلپایگان در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: این ایستگاه باید در ورودی شهرستان در جوار پلیس راه گلپایگان موته، با همکاری دستگاه های مختلف برای استراحت کوتاه رانندگان و پیشگیری از واژگونی و تصادف های ناشی از خستگی و خواب آلودگی مسافران نوروزی فراهم شود.
وی با اشاره به ضرورت ایجاد ایستگاه یاد شده در 25 اسفند سالجاری تا 20 فروردین 97، خواستار ایجاد تمهیداتی برای معرفی صنایع دستی، غذاهای بومی، محصولات لبنی، سوغات و نمایشگاه فرهنگی در محل ایستگاه برای آشنایی بیشتر مهمانان نوروزی با ظرفیت های گردشگری، تاریخی و اقتصادی این شهرستان شد.
رفع مشکل نقاط پرحادثه در محورهای درون شهری و برون شهری، برقراری کشیک و آمادگی دستگاه های خدمت رسان، اتخاذ تمهیدات لازم برای اسکان مسافران، نصب تابلوی راهنما در محل های اسکان مسافران، تهیه بروشور راهنما برای معرفی اماکن تاریخی و گردشگری و نظارت بیشتر بر قیمت خدمات و نرخ ها، از مواردی بود که برای استقبال از مهمانان نوروزی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر گلپایگان مطرح شد.
در شهرستان گلپایگان با قدمت هفت هزار ساله حدود 300 اثر تاریخی و گردشگری وجود دارد.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی با جمعیت افزون بر 90 هزار نفر در 180 کیومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/6027/7138

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22666/ایستگاه-امنیت-و-سلامت-در-گلپایگان-ایجاد-شود
بستن   چاپ