پیام سپاهان
ایمانی: ذوب‌آهن بازی به بازی بهتر می‌شود/بازی مقابل تیم سابقم سخت بود
شنبه 5 اسفند 1396 - 11:30:24 PM
ایسنا
سپاهان نیوز - بازیکن تیم ذوب‌آهن گفت: این بازی سخت بود چرا که مقابل تیم سابقم بازی می‌کردم
  اکبر ایمانی پس از برتری تیمش برابر پدیده با نتیجه 2 بریک اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود چرا که من روبه‌روی تیم سابقم قرار گرفتم و این موضوع برایم سخت بود، امروز با تمام توان بازی کردم و دوست داشتم بهترین بازی‌هایم را به نمایش بگذارم.
وی در ادامه افزود: نظم تیمی پدیده امروز خیلی خوب بود. فوتبال بردوباخت دارد. من رضا مهاجری را دوست دارم، قلعه‌نویی را نیز دوست دارم اما از اتفاق امروز ناراحت هستم. نمی‌خواستم این اتفاق رخ دهد اما فوتبال حرفه‌ای است. امید است در بازی‌های بعدی پدیده نتایج خوبی کسب کند و در لیگ بماند.
وی ادامه داد: من در نیم‌فصل در تیم پدیده بودم شاهد بودم که تیم را برای سهمیه بسته بودند، اما وقتی آن‌ها را الان این‌طور می‌بینم خیلی ناراحت می‌شوم.
ایمانی در مورد کسر 6 امتیاز گفت: زمانی که 6 امتیازی را که کسر کردند تیم بیمار شد. من همان‌جا مصاحبه کردم و گفتم که تیم بیمار شده است اما امروز آن‌ها نشان دادند که تیم خوبی دارند، نظم خوبی دارند و امیدوارم بازی‌های بعدی برنده شوند.
وی در خصوص تیم ذوب آهن و عملکرد این تیم خاطر نشان کرد: تیم ما بازی به بازی بهتر می‌شود به نظرم آخر سال می‌توانیم سهمیه را کسب کنیم و دربازی‌های آسیایی هم می‌توانیم نتیجه بگیریم.
 


http://www.sepahannews.ir/fa/News/22679/ایمانی--ذوب‌آهن-بازی-به-بازی-بهتر-می‌شود-بازی-مقابل-تیم-سابقم-سخت-بود
بستن   چاپ