پیام سپاهان
بیشترین بارندگی در سمیرم ثبت شد
يکشنبه 6 اسفند 1396 - 10:16:15
سپاهان نیوز - اصفهان- ایرنا- بیشترین بارندگی شبانه روز گذشته استان اصفهان در سمیرم با هفت میلیمتر باران ثبت شد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان روز یکشنبه به ایرنا گفت: شب گذشته در نقاط مختلف استان شاهد بارش باران و برف بودیم که بیشترین بارندگی در سمیرم گزارش شد.
فاطمه زهرا سیدان افزود: بارش از شهرهای اصفهان ، اردستان، نطنز، خوروبیابانک، چادگان، فریدونشهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، مورچه خورت، بوئین و میاندشت گزارش شد.
وی با بیان اینکه هنوز هم امکان بارش های خفیف برای شهر اصفهان وجود دارد افزود: این سامانه تا بعدازظهر امروز (یکشنبه) از مناطق شرقی استان خارج می شود و همزمان با خروج بارش هایی را برای این مناطق به همراه خواهد داشت.
سیدان با بیان اینکه از فریدونشهر بارش برف و از سمیرم بارش باران گزارش شده است گفت: همزمان با خروج این سامانه بارشی احتمال بارندگی بیشتری برای بخش های شرقی استان وجود دارد.
وی با بیان اینکه وزش باد، پدیده غالب امروز بعداز ظهر در بیشتر نقاط استان اصفهان خواهد بود افزود: پدیده بارشی برای فردا ( دوشنبه) در استان اصفهان وجود ندارد و بیشتر بصورت افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: موج جدید بارشی از روزهای سه شنبه و چهارشنبه وارد کشور می شود که استان را هم تحت تاثیر خود قرار می دهد و بارش هایی را در بیشتر نقاط استان به دنبال دارد.
وی گفت: دمای هوای امروز صبح اصفهان به هشت درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته سه درجه سانتیگراد افزایش پیدا کرد.
سیدان افزود: دمای هوا در بیشتر مناطق استان در 24 ساعت آینده سه تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
ت 7150 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22687/بیشترین-بارندگی-در-سمیرم-ثبت-شد
بستن   چاپ