پیام سپاهان
فرماندار اصفهان:
توجه به بهداشت و سلامت مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است
يکشنبه 6 اسفند 1396 - 12:46:02
سپاهان نیوز - فرماندار اصفهان گفت: تاکنون با همکاری مجدانه شهرداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی و دیگر دستگاه های مربوط، گام های مؤثری در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری در شهرستان برداشته شده است که این روند باید باجدیت بیشتری پیگیری و دنبال شود.
به گزارش ایسنا منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نهمین نشست کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان که پیرامون موضوع پیشگیری از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان برگزار شد، همکاری اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: بهداشت و سلامت مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ما در این رابطه باید دقت و حساسیت زیادی داشته باشیم.
فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت توجه و پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان، افزود: تاکنون با همکاری مجدانه شهرداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی و دیگر دستگاه های مربوط، گام های مؤثری در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری در شهرستان برداشته شده است که این روند باید باجدیت بیشتری پیگیری و دنبال شود.
رضوانی افزود: شهرداری ها در شهرها، بخشداری ها و دهیاری ها در روستاها باید پیش از وقوع هرگونه مشکل یا بحرانی، نسبت به ساماندهی پرنده فروشی ها اقدام کنند.
وی با تأکید بر اینکه شهروندان باید داروهای مورد نیاز خود را از داروخانه ها تهیه کنند، گفت: دستگاه های مربوط باید در راستای اطلاع رسانی و آموزش عمومی و تخصصی افراد، اقدام کنند و شهروندان را نسبت به تهیه داروهای مورد نیاز خود از داروخانه ها و اماکن مجاز راهنمایی کنند.
فرماندار اصفهان با بیان این که روحیه امید و نشاط باید به مردم بیشتر منتقل شود، تصریح کرد: در تأمین آب شرب و کشاورزی باید مردم آگاه شوند و صرفه‌جویی کنند در غیر این صورت دچار مشکل خواهیم شد.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22701/توجه-به-بهداشت-و-سلامت-مردم-از-اهمیت-ویژه-ای-برخوردار-است
بستن   چاپ