پیام سپاهان
در جلسه شورای شهر اصفهان صورت گرفت؛
مخالفت با احداث مرکز پزشکی در خیابان روضات اصفهان
يکشنبه 6 اسفند 1396 - 17:39:57
سپاهان نیوز - اصفهان - اعضای شورای با احداث مرکز پزشکی در خیابان روضات مخالفت کردند زیرا فضای پارکینگ برای آن تعبیه نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، عدم احداث مرکز پزشکی در خیابان روضات امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با 9 رأی موافق و چهار رأی موافق به تصویب رسید.
لایحه اهدا معادل 50 درصد عوارض درمانگاه پزشکی در خیابان صاحب روضات با توجه به اینکه هنوز پارکینگی در خیابان صاحب روضات احداث نشده، اعضای شورا با اصل ساخت مرکز پزشکی در این خیابان مخالفت کردند.
محلی که برای احداث مرکز پزشکی در نظر گرفته شده، روبروی بیمارستان کاشانی است که جایی برای رفت و آمد و پارک خودروها وجود ندارد به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم این مرکز در خارج از مرکز شهر احداث شود.
همچنین لایحه پیشنهادی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری مربوط به افزایش تعرفه‌های اماکن و مجموعه‌های ورزشی این سازمان با 9 رأی موافق و چهار رأی مخالف به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.
برخی از مجموعه های ورزشی از قبیل استخر غدیر توسط سازمان میادین میوه و تره بار و میادین شهری احداث شده و در اختیار عموم شهروندان قرار گرفته است. در همین راستا، تعرفه‌های پیشنهادی مجموعه‌های ورزشی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22725/مخالفت-با-احداث-مرکز-پزشکی-در-خیابان-روضات-اصفهان
بستن   چاپ