پیام سپاهان
مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان خبر داد:
اعزام ارزیاب ها برای بررسی شرایط محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج
دوشنبه 7 اسفند 1396 - 10:20:28 AM
مهر
سپاهان نیوز - مدیرعامل هلال احمر اصفهان گفت: تیم های ارزیاب برای بررسی شرایط منطقه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج به این محل اعزام شده اند که تا ظهر امروز در خصوص اعزام تیم های امدادی تصمیم گیری می شود.

محسن مومنی  با اشاره به اینکه امروز شرایط آب و هوایی در منطقه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج رو به بهبود گذاشته است، اظهار داشت: بر همین اساس ارزیاب های ما که چند روزی است در منطقه مستقر هستند برای بررسی اوضاع به ارتفاعات اعزام شده اند.
وی ادامه داد: در صورتیکه تیم ارزیاب ما به این نتیجه برسد که می توان امروز عملیات جست و جو و انتقال پیکرها را ادامه داد، عملیات آغاز خواهد شد.
مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه از آنجائیکه در چهار روز اخیر منطقه سقوط با بارش های زیاد برف روبرو بوده است باید میزان خطرپذیری و امکان دسترسی را مورد بررسی قرار دهیم، افزود: هرچند ما در این نقطه بالگرد نیز مستقر کرده ایم اما اعزام بالگرد هم بستگی به شرایط جوی و نتایج بررسی تیم های ارزیابی دارد.
وی تصریح کرد: همچنان شش تیم پنج نفره ما در پادنا مستقر است تا در صورت مهیا شدن شرایط، جست و جو را ادامه دهد.
مومنی در پاسخ به پرسشی در خصوص زمان رسیدن به جمع بندی برای تداوم عملیات در پادنا نیز اضافه کرد: به احتمال قوی تا ظهر امروز به جمع بندی در خصوص اعزام تیم ها خواهیم رسید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22745/اعزام-ارزیاب-ها-برای-بررسی-شرایط-محل-سقوط-هواپیمای-تهران---یاسوج
بستن   چاپ