پیام سپاهان
طالبی: دانشگاه اصفهان از پایه آموزشی قوی برخوردار است
دوشنبه 7 اسفند 1396 - 13:32:34
سپاهان نیوز - رییس دانشگاه اصفهان گفت: دانشگاه اصفهان یکی از دانشگاه‌های دارای تراز مثبت است که از پایه آموزشی قوی برخوردار است.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، هوشنگ طالبی در نخستین همایش تجلیل از دانشجویان و نخبگان دانشگاه اصفهان بعدازظهر روز گذشته (یکشنبه) با اشاره به جایگاه دانشگاه اصفهان میان دانشگاه‌های استان اظهار کرد: با بررسی عملکرد و تأثیرگذاری دانشجویان سابق این دانشگاه در جامعه، تراز و کیفیت این دانشگاه ثابت شده است و این تأثیرگذاری نشان از پایه قوی علمی این دانشگاه نسبت به دانشگاه‌های دیگر دارد.
وی با اشاره به تراز مثبت و منفی دانشگاه‌ها، افزود: دانشگاه اصفهان یکی از دانشگاه‌های دارای تراز مثبت است. امیدواریم این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه‌های اثر بخش کشور معرفی شود.
رییس دانشگاه اصفهان بابیان این‌که با تشکیل انجمن دانش‌آموختگان در دانشگاه اصفهان فعالیت‌های علمی مدون‌تری در این دانشگاه انجام می‌شود، گفت: برخی از دانشجویان استعدادهای درخشان، به دلایل مختلف از جمله وضعیت شهر، خانواده و شغل، دانشگاه‌های دیگری را برای تحصیل انتخاب می‌کنند، اما دانشگاه اصفهان از پتانسیل و پایه آموزشی قوی برخوردار است.
کد خبرنگار:13092
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22766/طالبی--دانشگاه-اصفهان-از-پایه-آموزشی-قوی-برخوردار-است
بستن   چاپ