پیام سپاهان
استعفاهای کشتی به اصفهان رسید
پنجشنبه 10 اسفند 1396 - 12:24:19
سپاهان نیوز - رییس و نایب‌رییس هیأت کشتی استان اصفهان از سمت‌های خود کناره‌گیری کردند.
به گزارش خبرگزاری ایسنا منطقه اصفهان، به نقل از روابط عمومی هیأت کشتی استان اصفهان، متن استعفای رییس و نایب‌رییس هیأت کشتی استان اصفهان به شرح زیر است:
«بنام خدا
با سلام و احترام 
... و از آن زمان که با حسن اعتماد خانواده معزز و بزرگ کشتی اصفهان افتخار همکاری و خدمت، آن هم در کنار پهلوان دکتر رسول خادم و بزرگان فدراسیون کشتی کشور عزیزمان نصیب ما شد سه سال و اندی می‌گذرد؛ یادآوری لحظه به لحظه آن خاطره انگیز و لذت‌بخش است؛ تلاش صادقانه و شبانه‌روزی توام با همدلی که سراسر حکایت از وظیفه‌شناسی و خلوص دوستانی بزرگوار و سخت‌کوش و کم توقع و متعهد در کشتی داشت.
روزگاری که گذشت احساس وظیفه بر "بودن" بود و اکنون که احساس وظیفه بر "جای خود را به دیگران سپردن" است، خداحافظی تقدیم حضورتان، صمیمانه سپاسگزار تمامی تلاش‌های زحمت‌کشان و تقاضای پذیرش عذر قصور در انجام وظیفه، از خداوند متعال سربلندی و موفقیت خانواده بزرگ کشتی را خواستاریم.
* محمد مجیری، رییس هیأت کشتی استان اصفهان
* ایرج حیدری، نایب رییس هیأت کشتی استان اصفهان
* غلامرضا قربانی، مدیر روابط عمومی هیأت کشتی استان اصفهان»
به گزارش ایمنا، رسول خادم، رییس فدراسیون کشتی عصر روز گذشته با انتشار متنی از سمت خود در این فدراسیون استعفا کرد. گفته می‌شود در پی استعفای خادم، مریم منظمی، نایب رییس بانوان فدراسیون کشتی و برخی از اعضای شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز از سمت‌های خود کناره‌گیری کرده‌اند.
رسول خادم اخیراً در مصاحبه‌های خود به موضوع عدم رقابت ورزشکاران ایرانی با حریفان رژیم صهیونیستی پرداخته و خواستار ورود وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، وزارت امور خارجه و شورای عالی امنیت ملی برای تعیین تکلیف این مسأله شده بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22919/استعفاهای-کشتی-به-اصفهان-رسید
بستن   چاپ