پیام سپاهان
ابراهیم زاده: سپاهان همیشه باید موفق باشد
پنجشنبه 10 اسفند 1396 - 15:13:49
سپاهان نیوز - سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید این تیم باید همیشه موفق باشد و روند مثبتی را طی کند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد گفت: سانحه هوایی اخیر را تسلیت می‌گویم و آروزی سلامتی برای بازماندگان دارم. حسن غازی دوست و هم‌بازی من بود و یاد و خاطره او را هم گرامی می‌دارم. غازی با این که مسئولیت داشت دوست نداشت به او سردار بگوییم. او شخصیت متین و خنده‌رویی داشت و برای دوستانش فداکاری‌های زیادی می‌کرد و به همه احترام می‌گذاشت و فراموش نشدنی است. خانه کوچک و کاه‌گلی داشت و با هم دوست بودیم.
او ادامه داد: روندی که داریم و انتظاراتی که هوادارن سپاهان دارند و حق آن‌ها است این است که سپاهان همیشه موفق باشد و باید روند مثبتی داشته باشیم. امیدواریم تا پایان فصل به هدف خود برسیم. فردا بازی سختی داریم و گسترش فولاد خیلی با برنامه کار می‌کند.
وی در خصوص بازی بانوان تصریح کرد: به تماشای مسابقات بانوان رفته‌ام و لذت بسیاری از آن برده‌ام اما باید به بانوان ورزشکار انرژی مثبت بدهیم. این انرژی مثبت نیز وابسته به شور و هیجانی است که تماشاگر به ورزشکاران انتقال می‌دهد. روابط عمومی باید سرویس ایاب و ذهاب را برای مسابقات بانوان آماده کند. هواداران نقش خود را حمایت از ورزشکاران می‌دانند. باید حمایت خود را از ورزشکاران افزایش دهند تا سپاهان با عدم مشکل هوادار رو به رو نشود چرا که سپاهان از دیرباز سر لوحه فرهنگ و ادب و ورزش بوده است.
وی افزود: تمریناتمان را به خوبی انجام داده‌ایم. امیدواریم با هماهنگی و باور داشتن به خود مسابقه فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
سرمربی سپاهان با بیان این که عزت‌الله پورقاز مصدوم بود، گفت: او دو بازی به دلیل محرومیت حضور نداشت و الان نیز مهم هماهنگی بازیکنان است و در درجه اول موفقیت سپاهان مهم است.
ابراهیم‌زاده با اشاره به آمار مصدومان تیمش تصریح کرد: ادون حسنی در این هفته نیز خوب تمرین نکرد و به بازی فردا نمی‌رسد. مسعود حسن‌زاده و جلال‌الدین علی‌محمدی هم شروع به تمرین با تیم کردند و امیدواریم بتوانیم در ماه آینده از آن‌ها استفاده کنیم.
سرمربی سپاهان با اشاره به محرومیت هواداران سپاهان که لغو شد بیان کرد: هواداران شرایط را می‌دانند و حمایت آن‌ها نباید از بازیکنان کم شود اما باید روی اصول درستی انجام شود تا دچار مشکل عدم حضور هواداران و جریمه نشویم. این هزینه‌ها برای خود هواداران صرف خواهد شد.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22929/ابراهیم-زاده--سپاهان-همیشه-باید-موفق-باشد
بستن   چاپ