پیام سپاهان
سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان:
جایگاه فعلی نتیجه یک جمع بودنمان است/ انتقادات تاثیری در برنامه‌هایمان نداشت
پنجشنبه 10 اسفند 1396 - 21:37:14
سپاهان نیوز - سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: زمانی که فدراسیون تیراندازی با کمان تعلیق شد دستمان به جایی بند نبود و چون همدیگر را دوست داشتیم و یک جمع بودیم به جایی برسیم که در آسیا و جهان دارای کرسی شویم که این پیشرفت حاصل کار منطقی یک جمع است.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، محمدعلی شجاعی در مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان که به میزبانی هیئت اصفهان در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که فدراسیون تیراندازی با کمان تعلیق شد دستمان به جایی بند نبود، اما چون همدیگر را دوست داشتیم و یک جمع بودیم، در حال حاضر شرایط به گونه‌ای شد که به نمایندگی از ورزش کشور در فدراسیون آسیایی و جهانی دارای کرسی هستم و این پیشرفت، حاصل کار منطقی یک جمع بود.
وی افزود: برای تمامی اعضای خانواده تیراندازی با کمان ارزش قائل هستم و سعی کردم این جمع را حفظ کنم و فکر می‌کنم به دلیل همین نگاه، خداوند هم به ما کمک کرده تا بتوانیم به موفقیت برسیم و در نهایت به جایی رسیدیم که هم‌اکنون در ورزش کشور و جهان چنین جایگاهی به دست آوریم.
وی ادامه داد: با وجود تمامی تنگناها و مشکلات مالی که داریم، توانستیم به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم. انتقادات زیادی به من شد که اعتنایی به آن نداشتم و راه خود را ادامه دادم. در زمانی گفتند سه شغله هستم و اجازه نمی‌دهم انتخابات فدراسیون برگزار شود که به این حرف‌ها توجهی نکردم، بی شک اگر کوچک‌ترین اعتنایی به این سخنان می‌کردم، امروز این جایگاه را نداشتیم.
سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان خاطر نشان کرد: در طول شش سالی که همراه خانواده تیر اندازی با کمان بودیم توانستیم عملکرد خوبی به دست آوریم، در رشته‌ای المپیکی در خاک آمریکا قهرمان جهان شدیم که افتخار کمی نیست.
شجاعی در پایان با تقدیر از حمایت وزارت ورزش وجوانان و کمیته ملی المپیک گفت: تمامی تلاش فدراسیون و حمایت‌هایی که از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صورت گرفت موجب شد تا این فدراسیون در ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش وجوانان جزء بهترین فدراسیون‌های ورزشی قرار گیرد.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22961/جایگاه-فعلی-نتیجه-یک-جمع-بودنمان-است--انتقادات-تاثیری-در-برنامه‌هایمان-نداشت
بستن   چاپ