پیام سپاهان
پناهنده: حال عمومی شیرانی خوب است/ کازرون نمی‌تواند بیرون از خانه عرض اندام کند
شنبه 12 اسفند 1396 - 08:55:57
سپاهان نیوز - سرپرست تیم هندبال سپاهان در خصوص اتفاقات رخ داده دیدار تیمش و شهرداری کازرون گفت: کازرون تیمی نیست که در سایر شهرها بتواند عرض اندام کند واین تیم مهمان ما بود و در جلسه نیز اعلام نکرد که همراه خود تماشاگر آورده است که روز مسابقه دیدیم حدود 50 تماشاگر دارند و ما هم گوشه سالن را به تماشاگران کازرون اختصاص دادیم.
اسماعیل پناهنده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص آخرین وضعیت علی شیرانی بازیکن سپاهان که در جریان بازی در اثر اصابت چوب به سر دچار بیوهوشی شده بود، اظهار کرد: بعد از انتقال علی شیرانی به بیمارستان تا ساعت یک بامداد در بیمارستان بود و بعد از انجام معاینات کامل ترخیص شد. حال عمومی وی خوب است اما پزشکان تا دو روز به او اجازه راه رفتن نداده‌اند.
وی افزود: با توجه به اینکه هندبال تنها رشته فعال در این شهرستان است تماشاگران زیادی دارد که به شدت تیم خود را تشویق و حمایت می‌کنند به گونه ای که هر تیمی برای رقابت با نماینده این شهر به کازرون می‌رود گویی وارد جهنم شده است. البته مساله اینجا است که سالن مسابقه در کازرون بسیار کوچک است و همیشه سه برابر ظرفیت تماشاگران وارد سالن می‌شود که هر کدام نیز کلی ساز و دهل همراه دارند و به همین دلیل تیم‌ها در این شهر کار سختی دارند. همین شرایط باعث می‌شود تا داوری‌ها هم به سمت تیم میزبان چرخش داشته باشد.
وی ادامه داد: با وجود شرایط مسابقه تیم کازرون در خانه این تیم، تیمی نیست که در دیدارهای خارج از خانه بتواند مقابل رقبا عرض اندام کند. آن‌ها این هفته در اصفهان مهمان ما بود و در جلسه قبل از مسابقه نیز اعلام نکرد که همراه خود تماشاگر دارند، اما روز مسابقه در سالن دیدیم تماشاگران زیادی از سوی آن‌ها حضور دارند و به رسم مهمان نوازی و قانون بخشی از سالن را به تماشاگران کازرون اختصاص دادیم.
سرپرست تیم سپاهان در خصوص شروع اتقافات گفت: در حالی که بازی روال عادی خود را طی می‌کرد و ما نیز جلو بودیم مربی تیم کازرون به دلیل اخطارهایی که تیمش از سوی داوران گرفته بود عصبی شده بود و به نشانه اعتراض کارت‌هایی که برای درخواست تایم استراحت داشت، به زمین انداخت و در ادامه سرپرست این تیم هم با دست به سینه ناظر مسابقه کوبید وبه یک باره بازیکنان این تیم هم به سمت میز ناظران هجوم آوردند.
وی اظهار کرد: به دنبال بروز این صحنه‌ها و درگیری ایجاد شده تماشاگران کازرونی هم وارد زمین شدند و یکی از تماشاگران آن‌ها با چوبی که برای طبل زدن است به سر علی شیرانی کوبید که منجر به بیهوشی و انتقال وی به بیمارستان شد. هر چند تصویر فردی که چنین کاری را انجام داد در اختیار داریم اما دستگیر نشده است، ما این مستندات را در اختیار کمیته انضباطی که باید تشکیل شود قرار می‌دهیم و مسئولان کازرون باید این فرد را معرفی کنند ودر صورتی که این اتفاق رخ ندهد از طریق قانون پیگیری می‌کنیم.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/23942/پناهنده--حال-عمومی-شیرانی-خوب-است--کازرون-نمی‌تواند-بیرون-از-خانه-عرض-اندام-کند
بستن   چاپ