پیام سپاهان
سرپرست باشگاه سپاهان:
باشگاه‌های لیگ برتری در زمینه دریافت حق پخش تلویزیونی متحد هستند
شنبه 12 اسفند 1396 - 08:56:02
سپاهان نیوز - اصفهان - سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان گفت: باشگاه‌های لیگ برتری در زمینه دریافت حق پخش تلویزیونی متحد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر ، مسعود تابش عصر جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: مدیران باشگاه‌ها روز دوشنبه در فدراسیون فوتبال با محوریت حق پخش تلویزیونی جلسه‌ای برگزاری کردند. باید بگویم این مهم‌ترین و بالاترین درآمد باشگاه‌ها بوده و در همه جای دنیا، حق پخش تلویزیونی بخش عمده درآمدهای باشگاه‌ها را تأمین می‌کند.
وی ادامه داد: باشگاه‌داری هزینه‌های سنگینی بر دوش ما می‌گذارد و با این شرایط اقتصادی اگر حق پخش تأمین نشود و به باشگاه‌ها پرداخت نشود، باشگاه‌ها از رده خارج شده و نمی‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.
سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان تاکید کرد: رئیس فیفا به صراحت اعلام کرد تنها کشوری که حق پخش به ورزش خود نمی‌دهد ایران است و به گفته او، تعجب‌برانگیز است که چگونه حق پخش پرداخت نمی‌شود.
وی افزود: همه باشگاه‌ها در این زمینه متحد هستند زیرا چاره‌ای به جز آن ندارند و باشگاه‌ها بدون پرداخت حق پخش، امکان فعالیت را ندارند.ا ین مبلغ قابل توجه است و من نمی‌دانم که چرا این رقم پرداخت نمی‌شود. در سال 93، 22 میلیارد تومان به فوتبال ایران پرداخت شد و از آن زمان رقمی به باشگاه‌ها پرداخت نشد.
تابش افزود: به اتفاق همه باشگاه‌ها درخواست داریم که حق قانونی، به حق و عمده باشگاه‌های ایران از سوی صدا و سیما و تلویزیون پرداخت شود.
وی بیان کرد: تلویزیون رایگان از بازی‌ها استفاده کرده و درآمد قابل توجهی کسب می‌کنند و امیدوارم که این اتفاق صورت گیرد؛ ما نمی‌خواهیم که بخش عظیمی از مردم را از دیدن مسابقات محروم کنیم و دوست داریم با تعامل خوب با صدا و سیما و پیگیری وزیر ورزش و جوانان، این اتفاق صورت گیرد و شرایط خوبی حاکم شود. امیدوار هستیم که حق پخش را دریافت کرده و حق قانونی باشگاه‌ها اعمال شود.
سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان بیان کرد: سپاهان جزو باشگاه‌های پرهوادار ما به شمار می‌رود و اگرچه شرایط چندان خوبی در جدول ندارد اما بدون شک با تلاش‌های ابراهیم‌زاده، وضعیت تیم ما بهتر می‌شود.
وی افزود: در این بازی سپاهان تماشاگر قابل توجهی داشتیم و حتی اگر پرسپولیس و استقلال در این جایگاه حضور داشتند، اینگونه هوادار به ورزشگاه‌ها جذب نمی‌کرد. بدون شک در آینده شرایط تیم ما بهتر شده و ورزشگاه پر خواهد شد.
تابش گفت: پرسپولیس و استقلال با باشگاه‌های دیگر بازی می‌کنند و اینگونه نیست که فقط این دو باشگاه مستحق دریافت حق پخش تلویزیونی باشند. در سال‌های گذشته این دو باشگاه، بدون باشگاه‌های دیگر حق و حقوقی را دریافت کردند و کل شرایط را خراب کردند و اگر مصوبه مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام در این زمینه تصویب می‌شد، اینگونه مشکل نداشتیم.
وی اضافه کرد: خوشبختانه در جلسه گذشته سرخابی‌ها نیز همراه بودند و امیدوار هستیم در این زمینه همه تلاش‌های خوبی صورت دهند.
سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان اضافه کرد: خیلی امیدوار هستیم و صحبت‌هایی در این زمینه شده است اما تلاش می‌کنیم که شرایط بهتر شده و باشگاه‌ها بتوانند از امتیازات خود استفاده کنند وگرنه باشگاه‌ها در آینده قادر به ادامه حیات خود نخواهند بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/23947/باشگاه‌های-لیگ-برتری-در-زمینه-دریافت-حق-پخش-تلویزیونی-متحد-هستند
بستن   چاپ