پیام سپاهان
سرمربی تیم سپاهان:
می‌خواهیم در 9 بازی خود قهرمان شویم/ تبریک به هواداران اصفهانی
شنبه 12 اسفند 1396 - 08:56:03
سپاهان نیوز - اصفهان - سرمربی تیم سپاهان گفت: می‌خواهیم در 9 بازی خود قهرمان شویم و از این مسابقات حداقل 19 امتیاز کسب کرده و به موفقیت برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، منصور ابراهیم‌زاده عصر جمعه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش‌فولاد تبریز اظهار داشت: ما می‌دانستیم که امروز بازی سختی را داریم و با توجه به دیدگاه گسترش‌فولاد تبریز، با یک بازی بسته به دنبال اشتباهات ما بود که از آن استفاده کند. می‌دانستیم که در شروع مجددها می توانیم هم گل دریافت کنیم و هم گلزنی کنیم و به نظرم، بچه‌های ما امروز با حوصله حرکت کردند. در نیمه نخست عجولانه کار کردیم اما در نیمه دوم فرصت‌های گل زیادی داشتیم که می‌توانستیم استفاده کنیم اما از آنها استفاده نکردیم.
وی افزود: به همه بازیکنان، باشگاه و پرسنل کارخانه فولاد مبارکه و هوادارانی که تیم را تشویق کردند، تبریک می‌گویم. به جز رودخانه زاینده‌رود، موفقیت سپاهان نیز می‌تواند لبخند را روی لب‌های مردم بیاورد و امیدوار هستم که شرایط تیم ما بهتر از این شود.
سرمربی سپاهان با اشاره به بهبود شرایط تیمش تاکید کرد: روزهای نخست کارم گفتم با توجه به شناختم از سپاهان، تمام دیدگاهم این بود که اعتماد به نفس لازم و انگیزش و خودباوری بازیکنان را بارور کنم. تمام حرکت ما روی آن بود که درون آنها را از ناراحتی و مشکلات خالی کرده و بتوانیم توان آنها را بالفعل کنیم تا بتوانند کار کنند.
وی اضافه کرد: تلاش ما در این زمینه بود که مشکلی برای آنها به وجود نیاید؛ در درجه نخست تلاش کردیم که نظم را به تیم بازگردانیم و در نظم تمرینی، زندگی شخصی و الگوهای مختلف، نظم آنها را افزایش دادیم و در ادامه نیز پس از استراحت، اردویی در یکی از مناطق گرمسیری برگزار می‌کنیم و چند نقطه نظیر بوشهر، کیش و بندرعباس برنامه داریم تا چند بازی تدارکاتی داشته باشیم.
ابراهیم‌زاده در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر ، درباره آینده حضورش در سپاهان اضافه کرد: وقتی آمدم اعلام کردم 9 مسابقه داریم. یک تیم در 30 مسابقه خود، اگر 61 امتیاز بگیرد، قهرمان می‌شود؛ استراتژی ما این بود که در 9 مسابقه آینده اگر 19 امتیاز بگیریم، در واقع در این بازی‌ها در حد قهرمانی ظاهر شدیم و می‌دانستیم که به قهرمانی نمی‌رسیم اما می‌توانیم بازپروری و آماده شویم تا سپاهان برای سال آینده با برنامه‌تر و بهتر به مسیر خود ادامه دهد و امیدوار هستم که این اتفاق صورت گیرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/23948/می‌خواهیم-در-9-بازی-خود-قهرمان-شویم--تبریک-به-هواداران-اصفهانی
بستن   چاپ