پیام سپاهان
سرمربی تیم گسترش‌فولاد:
صحبت‌های ما «صد تا یک غاز» است!
شنبه 12 اسفند 1396 - 8:56:04 AM
مهر
سپاهان نیوز - اصفهان – سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: صحبت‌های ما، صحبت‌های «صدتا یک غاز» است و با شرایط کنونی اصلا نمی‌ارزد.

 فیروز کریمی  پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: صحبت در این فوتبال، صحبت‌های «صدتا یک غاز» است که اصلا نمی‌ارزد. صحبت با این تارهای صوتی مصدوم، این خستگی و این گزارشی که شما تهیه می‌کنید و پخشی که در صدا و سیما می‌شود و یک ریال دست باشگاه را نمی‌گیرد، خاصیتی ندارد.
وی ادامه داد: اکنون همه تیم‌ها در نهایت مشکلات هستند و حتی یک ریال نگرفته‌اند. از مسئولان می‌خواهم، حق پخش را پرداخت کنند تا مشکلات تیم‌ها کاهش پیدا کند؛ در همه جای دنیا یکی از راه‌های درآمدی حق پخش تلویزیونی است اما در ایران تبلیغات دست کسی را نمی‌گیرد و من امروز تنها به احترام خبرنگاران حضور پیدا کردم.
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز پیرامون بازی تصریح کرد: بازی خوبی بود و سپاهان شرایط ایده‌آلی دارد و به شرایط مطلوب نزدیک می‌شود و فوتبال خوبی را بازی می‌کند.
وی ادامه داد: ما در این بازی بعد از گل زودهنگام خود چندین بار تلاش کردیم که نتیجه را عوض کنیم و پس از آن تغییر تاکتیک دادیم و ابراهیم‌زاده سرمربی سپاهان نیز این کار را کرد.
کریمی افزود: تمام تلاش خود را کردیم و ماحصل آن فوتبالی بود که هم ما و هم آنها موقعیت گل داشتند و تایمی از بازی تیم حریف حاکم زمین بود و تایمی نیز ما حاکم بازی بودیم و باید به خاطر این پیروزی به سپاهان تبریک می‌گویم.
وی تاکید کرد: سپاهان تیمی قابل احترام است و اگرچه شرایط اینگونه شده که موفق نبوده اما امیدوارم در بازی‌های آینده نیز موفق باشد که به جایگاه ایده‌آل خود دست پیدا کند.
سرمربی گسترش فولاد تبریز افزود: ما برای تمرینات، مسابقات و استراتژی تیمی خود خیلی به جدول نگاه نمی‌کنیم و انتظار ما این بود که همه تیم‌ها مرد و مردانه بازی کنند و مطمئن باشید که تیم را از حالت یکی دو نتیجه نگرفتن خارج خواهیم کرد. ما در چهار هفته گذشته، تقریبا چهار بازیکن کلیدی را به دلایل مختلف نداشتم.
وی بیان کرد: امروز یک لشکر را در تیم نداشتیم و بازیکنان مصدوم، مجروح، محروم و تعدادی را نیز به دلیل ضعیف بازی کردن در بازی‌های گذشته جریمه کردیم و در نهایت امروز دیدید که تیم ما مقابل سپاهان انگیزه قابل توجهی داشت و به راحتی بازی مد نظرمان را در زمین ارائه دادیم.
کریمی اضافه کرد: یکی از بازیکنان ما در ثانیه‌های ابتدایی بازی به خاطر تکل بازیکن سپاهان دچار مصدومیت شد و برخی بازیکنان و داور نیز می‌گفتند که از قبل این اتفاق افتاد.
وی درباره حضور تماشاگران ذوب‌آهن در فرودگاه و استقبال از فیروز کریمی و اسماعیل فرهادی افزود: ما در شهر اصفهان کار کردیم و تلاش کردیم که خدمت کنیم؛ رفتار تماشاگران و مسئولان دو باشگاه، رفتار پهلوانی تیم‌های اصفهانی است که در سال‌های گذشته خود را نشان داده و مردم اصفهان نیز مردم قدرشناسی هستند که این موضوع خود را نشان داده است. ارزش تماشاگران تیم‌های اصفهانی اینجا خود را نشان می‌دهد و خوشحالیم که این موضوع با منش پهلوانی آنها گره خورده و خود را نشان داده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/23949/صحبت‌های-ما-«صد-تا-یک-غاز»-است!
بستن   چاپ