پیام سپاهان
قلب تپنده هنر در اولین روز هفته
شنبه 12 اسفند 1396 - 13:25:43
سپاهان نیوز - روز اول هفته همیشه هنر پر تپش می‌تپد صدای بلند هر تپش را می‌توان از هر کجا شنید و دنبال کرد و این قلب تپنده اصفهان هر هفته در تلاش است که هنر را در شریان‌های این شهر جاری کند تا روح ببخشد زندگی هدیه دهد به مردمانی که میان این شهر دود گرفته و خشک بین آپارتمان‌های سیاه و سفید گم شده‌اند.
به گزارش ایسنا_ منطقه اصفهان، در اصفهان در اولین روز هفته قلب تبنده کار و زندگی به تپش افتاده است و هیاهوی آخر سال در میان مردم جریان دارد و در این روز گالری‌ها هم دیوارهای خود را در میان این هیاهو رنگی تازه زده‌اند تا از جریان زندگی عقب نمانند.
در این میان گالری نگاه نو نمایشگاه "گروه نقاشی خط سوم" را تا 16 اسفندماه از ساعت 16 تا 20 برگزار می‌کند و "حراج نقاشی‌های کوچک اصفهان 2 "در گالری اکنون از ساعت 16 تا 20 تا 23 اسفندماه آماده بازدید علاقه مندان است. نمایشگاه گروهی "یک برش کرج" ساعت 16 تا 20 در گالری آپادانا تا 21 اسفندماه و نمایشگاه گروهی تصویرسازی "روایت‌هایی از جنس خیال"از ساعت 17 تا 21: 30 در گالری گمان 17 اسفند ادامه خواهد داشت.
همچنین نمایشگاه عکس گروهی ارامنه اصفهان به یاد زنده یاد زاون قوکوسیان در ساعت 9 تا 12 و 15 تا 18 در گالری سعدی حوزه هنری برگزار می‌شود و تا 17 اسنفد میزبان علاقه مندان هنر عکاسی خواهد بود و نمایشگاه گروهی آبرنگ "گذر زمان" از آثار مصطفی شعر باف، مهدی خسرویان، پارسا پاینده و مهدی باغ زرشکی در ساعت 16 تا 20 در گالری نقش قلم برگزار خواهد شد.
در ادامه نمایشگاه "الفبال" آثار سولماز نراقی و ساجده شریفی در ساعت 10 تا 22 در گالری بیان آثار حامد صحیحی در نمایشگاه "محدودهٔ امن" ساعت 11 تا 19 در "گالری امروز" و تا 24 اسفندماه ادامه دارد و نمایشگاه گروهی عکس "پرسه" در ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 در گالری نقش‌خانه برگزار شده است و تا 14 اسفند میزبان هنردوستان است و نگارخانه سیتی سنتر نیز "نمایشگاه گروهی نقاشی" را در ساعت 10 تا 22 در سیتی سنتر برگزارمی کند که تا 15 اسفند آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.
امروز تئاتر "آدامس" به نویسندگی و کارگردانی رامین سامانی ساعت 20 در سالن کوچک مجموعه فرشچیان بر روی صحنه خواهد رفت. تئاتر "ترور نافرجام" به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی عمادی در ساعت 18.45 در نگارستان امام‌خمینی بر روی صحنه می‌رود و این تئاتر توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی برگزارشده است. هم چنین تئاتر "دوئت؛ دو نمایش با یک بلیط" کاری از محمد جواد سجادی در ساعت 18 در مجتمع هنری فرشچیان، تماشاخانه اصفهان بر روی صحنه خواهد رفت.
نمایش کمدی موزیکال "سوسک پری" به کارگردانی میثم طاهری در ساعت 19 در تماشاخانه نگاه بر روی صحنه خواهد رفت. نمایش"اسکله" کاری از هادی مهرابی نیز در ساعت 19 در سالن سعدی به روی صحنه خواهد رفت. پرفورمنس آرت "یک وارونگی متناقض" با اجرایی از بهنام رضایی در ساعت 19 در تماشاخانه ارغوان واقع در شهرضا، چهار راه شهرداری، ابتدای خیابان ولی عصر غربی برگزار خواهد شد.
فیلم‌های "بلوک 9 خروجی 2 "، "دعوتنامه"، "مادری"، "اسرافیل"، "هاری"، "ماخیلی باحالیم"، و "آینه بغل" در پردیس سینمایی چهارباغ اکران خواهند شد. فیلم "بدون تاریخ بدون امضا" در سینما فلسطین اصفهان به نمایش در می‌آید. سینما سپاهان اصفهان نیز فیلم‌های "آینه بغل" و "دخترعمو پسرعمو" را اکران خواهد کرد. سینما قدس نیز فیلم "آینه بغل" را اکران می‌کند.
کد خبرنگار: 13019
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/23966/قلب-تپنده-هنر-در-اولین-روز-هفته
بستن   چاپ