پیام سپاهان
اصفهان، مرکز سافت بال ایران
شنبه 12 اسفند 1396 - 13:44:55
سپاهان نیوز - مسئول کمیته سافت بال بانوان استان اصفهان گفت: سافت بال بانوان ایران از طرف فدراسیون جهانی حمایت می‌شود، این مسئله موجب شد ایران در منطقه به عنوان پایگاه سافت بال شناخته شود واصفهان نیز در این ورزش در ایران مرکزیت دارد.
رؤیا زنگنه در گفت و گو با خبر نگار ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص مشکلات زمین تمرین اظهار کرد: در طول امسال مشکلات زیادی در این زمینه بود در حدی که زمینی برای تمرین نداشتیم و با پیگیری‌هایی که در این خصوص انجام دادیم تا حدی این مشکل رفع شده است.
وی با اشاره به این که نداشتن اسپانسر یکی از مشکلات همیشگی ورزش بانوان است، گفت: ورزش بانوان نمی‌تواند پاسخگوی تبلیغات گسترده‌ای که مد نظر اسپانسرها است باشد، به همین خاطر کمتر اسپانسرها به سمت ورزش بانوان می‌آیند. پر هزینه بودن و تعداد بازیکنان یک تیم در ورزش سافت بال موجب شده تا فراهم کردن امکانات برای ورزشکاران فعال در این رشته کمی سخت شود.
مربی تیم سافت بال بانوان استان اصفهان در خصوص نحوه برگزاری مسابقات تصریح کرد: امسال در کشور لیگ سافت بال بانوان برگزار نشد، اما کمیته سافت بال استان اصفهان برای دومین سال در رده بزرگسال مسابقات لیگ استان را برگزار کرد و رده سنی نوجوانان نیز تا آخر امسال قرار است برگزار شود.
زنگنه در خصوص جایگاه سافت بال ایران اظهار کرد: در اواخر سال 94 رییس فدراسیون سافت بال و بیس بال جهان سفری به ایران داشت و از امکانات وشرایط بازیکنان نیز بازدید کرد. سافت بال بانوان ایران از طرف فدراسیون جهانی حمایت می‌شود، این مسئله باعث شد ایران در منطقه به عنوان پایگاه سافت بال شناخته شود واصفهان نیز در این ورزش در ایران مرکزیت دارد.
وی در خصوص دیگر مشکلات ورزشکاران این رشته خاطر نشان کرد: نداشتن مکان مناسب برای تمرین و چمن خوب یکی از مشکلات ما در این سال‌ها بوده است همچنین نداشتن تجهیزات کافی برای آموزش به بازیکنان رده‌های پایه و اموزشی و در ادامه برای بازیکنان حرفه‌ای از جمله مهم‌ترین مشکلات ما به حساب می‌آید.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/23969/اصفهان،-مرکز-سافت-بال-ایران
بستن   چاپ