پیام سپاهان
ایدلخانی: علت رفتن به کمیته انضباطی را نمی‌دانم/ من فقط گفتم ما نمی‌توانیم کثیف بازی کنیم
شنبه 12 اسفند 1396 - 14:41:03
سپاهان نیوز - بازیکن تیم والیبال بانوان ذوب آهن که به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شده است در خصوص علت این مساله گفت: واقعاً نمی‌دانم برای چه موضوعی باید به کمیته انضباطی بروم وتنها چیزی که به ذهنم می‌رسد شاید به خاطر مصاحبه بعد از بازی باشد که در آن به توهین‌های تیم پیکان اشاره کردم وگفتم ما نمی‌توانیم کثیف بازی کنیم.
صبا ایدلخانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: بازی خوبی بود که ما به دنبال پیروزی در میدان و رسیدن به قهرمانی در این فصل بودیم که متاسفانه یک سری مسائلی در این بازی رخ داد که با شکست در این بازی و تنها با یک بدشانسی قهرمانی را از دست دادیم. در حالی که در گیم چهارم با اختلاف از حریف پیش بودیم اتفاقات حاشیه‌ای موجب برهم خوردن تمرکز و بالا رفتن اشتباهات فردی ما شد و بازی را از دست دادیم.
وی افزود: مشکل ما باخت تیم نبود، موضوع مسائل غیر اخلاقی و نامناسب محیط ورزشی بود که متاسفانه در این بازی رخ داد. آن‌ها برای برد به میدان آمده بودند تا نتیجه کری خوانی‌هایی که داشتند را به دست آورند. من در طول بازی و حتی پس از آن در مقابل توهین‌هایی که شنیدم هیچ واکنشی نشان ندادم و بازیکنان ما در این بازی تنها مورد بی احترامی قرار گرفتند.
قدرتی زن تیم ذوب آهن که بعد از این دیدار به کمیته انضباطی فراخوانده شده است، خاطر نشان کرد: واقعاً علت رفتن به کمیته انضباطی را نمی‌دانم من هیچ برخوردی با تیم مقابل نداشتم و تنها در پایان بازی در مصاحبه‌ای که انجام شد جز واقعیت چیزی نگفتم شاید با توجه به حساسیت وفشار بازی لحن گفتنم تند بوده اما هر آنچه من یا دیگر بازیکنان ذوب آهن بیان کردیم درست بود.
ایدلخانی تصریح کرد: من در مصاحبه گفتم مربی و بازیکنان تیم حریف آنقدر فحاشی و صحبت‌هایی که درشان ورزش نیست بیان کردند که کلاً تمام جو را متشنج کردند و ذهن داور را به ریختند و داور نتوانست کار خودش را به خوبی انجام دهد.
وی تاکید کرد: باز می گویم ما بلد نیستیم زیر تور فحش بدهیم، ما سالم بازی می‌کنیم و نمی‌توانیم کثیف بازی کنیم حتی اگر به قیمت از دست دادن قهرمانی باشد اتفاقی که در این بازی رخ داد.
ملی پوش ذوب آهن گفت: بهر جهت با توجه به دستور فدراسیون دوشنبه به کمیته انضباطی می‌روم و تابع قوانین هستم اما امیدوارم برخوردها عادلانه باشد و با آنهایی هم که به بازیکنان و تیم ما توهین کردند نیز برخورد شود، ذوب آهن باشگاه باشخصیتی است.
کدخبرنگار:13042
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/23975/ایدلخانی--علت-رفتن-به-کمیته-انضباطی-را-نمی‌دانم--من-فقط-گفتم-ما-نمی‌توانیم-کثیف-بازی-کنیم
بستن   چاپ