پیام سپاهان
ذوب آهن، تلاش برای نایب قهرمانی
يکشنبه 13 اسفند 1396 - 13:06:23
سپاهان نیوز - بازیکن گل زن ذوب آهن اصفهان گفت: چند تیم با ذوب آهن برای نایب قهرمانی رقابت می‌کنند که استقلال جدی‌ترین رقیب ما در لیگ امسال است، اما بدون شک نایب قهرمان امسال لیگ برتر ذوب آهن است.
میلاد شیخ فخرالدینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه اصفهان، در خصوص شرایط ذوب آهن برای بازی با الوحده اظهار کرد: بازی سختی پیش رو داریم، یکی از حساس‌ترین بازی‌های ذوب آهن در لیگ قهرمانان همین بازی است. تمام تلاشمان را می‌کنیم که دست پر از زمین بیرون بیاییم.
وی در خصوص شناخت ذوب آهن از تیم الوحده تصریح کرد: آن‌ها در لیگ امارات دوم هستند و این نشان دهنده کیفیت بالای تیم الوحده است. کادر فنی ما این تیم را آنالیز کرده‌اند و به شناخت کافی از این تیم رسیده‌ایم و نقاط ضعف و قدرت آنها را می‌شناسیم.
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این سؤال که ذوب آهن چقدر شانس صعود از گروه خود دارد، گفت: به نظر من یکی از سخت‌ترین گروه‌های لیگ قهرمانان گروه ذوب آهن است. تیم الدوحیل یکی از بهترین تیم‌های غرب آسیا است، لوکوموتیو ازبکستان در لیگ داخلیشان اول هستند و تیم الدحیل قطر هم تیم خوبی است، اما ذوب آهن نیز تیم بزرگی است و ما 
نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه داریم، فکر می‌کنم شانس زیادی برای صعود داشته باشیم.
شیخ فخرالدینی در خصوص جدی‌ترین رقیب ذوب آهن برای صعود اظهار کرد: به نظر من الدوحیل سر سخت‌ترین رقیب ذوب آهن برای صعود است.
وی در پاسخ به این سؤال که چقدر شانس حضور مجدد خود را در تیم ملی ایران می‌بیند، گفت: هدف اصلی من موفقیت ذوب آهن است. در کنار آن تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم به تیم ملی راه پیدا کنم.
بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان همچنین در خصوص شانس ذوب آهن برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در سال بعد تصریح کرد: ما در پنج بازی باقی مانده کار بسیار سختی پیش رو داریم، چند تیم با ذوب آهن برای نایب قهرمانی رقابت می‌کنند و همچنین استقلال جدی‌ترین رقیب ما در لیگ امسال است، اما بدون شک نایب قهرمان امسال لیگ برتر ذوب آهن است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24020/ذوب-آهن،-تلاش-برای-نایب-قهرمانی
بستن   چاپ