پیام سپاهان
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در میان دانشگاه های برتر خاورمیانه
سه شنبه 15 اسفند 1396 - 10:33:24
سپاهان نیوز - دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جزء 50 دانشگاه برتر خاورمیانه و 65 دانشگاه برتر جهان اسلام است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به خبرنگار ایسنا_منطقه اصفهان، با بیان اینکه بر اساس معیارهای مختلفی دانشگاه های دنیا رتبه بندی می شوند، اظهار کرد: وب سنجی و شاخص های آموزشی و پژوهشی و رنکینگ ساینس از جمله معیارهای مقایسه و رتبه بندی دانشگاه ها است.
کیانوش جهانپور با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جزء پنج دانشگاه برتر کشور و در شاخص پژوهش نیز جزء سه دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور قرار دارد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در شاخص های فناوری اگر چه پایین تر از شاخص های پژوهش قرار گرفته است، اما وضعیت مطلوبی نسبت به سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور دارد.
وی خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با این شاخص و رنگینک در میان 50 دانشگاه برتر خاورمیانه و 65 دانشگاه برتر جهان اسلام رده بندی شده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: در سال های اخیر با روندی که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با انجام برخی تحولات در حوزه پروهش، ارتباط بهتر با صنعت و ارتقای وضعیت انتشارات علمی در حوزه بین اللملی سازی آموزش و پژوهش علوم پزشکی شروع شده، به نظر می رسد رتبه دانشگاه ارتقا یابد.
جهانپور تصریح کرد: انتظار می رود که در بازده زمانی چهار ساله آینده با ارتقای رتبه در سطح قاره آسیا، منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی مواجه شویم و باید این روند صعودی موقعیت خود را حفظ کنیم و در سال 1404 بتوانیم یکی از دانشگاه هایی باشیم که اهداف سند چشم انداز در آن به طور کامل تحقق یافته باشد.
کد خبرنگار:13025
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24127/دانشگاه-علوم-پزشکی-اصفهان-در-میان-دانشگاه-های-برتر-خاورمیانه
بستن   چاپ