پیام سپاهان
سالک: رییس‌جمهور باید پاسخگوی وضعیت معیشت مردم باشد
سه شنبه 15 اسفند 1396 - 15:38:46
سپاهان نیوز - یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رییس‌جمهور باید به مساله اشتغال، بیکاری، معیشت مردم و عدم قدرت خرید و فساد اداری در جامعه پاسخگو باشد. ما به دنبال استحکام دولت و ملت هستیم.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام احمد سالک ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و همچنین امام خمینی در تذکری شفاهی به رییس‌جمهور، بیان کرد: آقای رییس‌جمهور شما با حاشیه‌سازی هر هفته‌ای نمی‌توانید از وظایف و ماموریت‌ها جدا شوید. اگر شما به این مسائل رسیدگی نکنید پاسخگوی وضعیت اشتغال، بیکاری، معیشت مردم و عدم قدرت خرید مردم و فساد اداری چه کسی باید پاسخگو باشد.
وی با انتقاد به ادبیات رییس‌جمهور در برابر مخالفان و برشمردن واژه‌های به کار برده شده از سوی روحانی، او را تهدید کرد که ادامه این روند منجر به استیضاح خواهد شد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس، بیان کرد: شما رییس‌جمهور 80 میلیون نفر هستید نه نماینده 20 میلیون. شما عامل عدم اعتماد بین دولت و ملت شده‌اید. ما دنبال استحکام دولت و ملت هستیم. ما از شما حمایت می‌کنیم چرا که کسی با دولت مبارزه نمی‌کند که مبارزه با منافع ملی و ضربه زدن به امید و اعتماد مردم است. شما باید پاسخگوی اعتراض مردم از جمله مال باختگان باشید.
وی در تذکری به وزیر نیرو، گفت: رسیدگی سریع به تامین آب کشاورزی شرق شهرستان اصفهان را خواستارم. نگذارید بحرانی ایجاد شود، حقابه را بپردازید.
وی در پایان بیان کرد: از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم در تعیین مدیرکل آموزش استان اصفهان کوتاهی نکنید.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24156/سالک---رییس‌جمهور-باید-پاسخگوی-وضعیت-معیشت-مردم-باشد
بستن   چاپ