پیام سپاهان
حاشیه نگاری دیدار ذوب آهن - الوحده/ معلم ورزش شدن قلعه‌نویی!
سه شنبه 15 اسفند 1396 - 17:58:10
سپاهان نیوز - .دیدار ذوب آهن و الوحده در شرایطی برگزار می‌شود که برای نخستین‌بار تمامی ورزشگاه فولادشهر تحت پوشش دوربین‌های مداربسته قرار گرفته است
به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های ذوب آهن ایران و الوحده امارات درچارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، ساعت 16 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.
چمن ورزشگاه فولادشهر برای برگزاری این دیدار کاملا آماده است. نکته جالب درباره حضور دو تیم در ورزشگاه فولادشهر، رسیدن هم‌زمان اتوبوس‌های آن‌ها به این ورزشگاه بود که به همین خاطر سرمربیان دو تیم دقایقی را در کنار اتوبوس به هم به گپ و گفت پرداختند.
حدود 2 هزار هوادار این دیدار را از نزدیک مشاهده می‌کنند.
طبق هماهنگی‌های انجام شده توسط باشگاه ذوب آهن، کودکان تحت پوشش تحصیلی "بنیاد خیریه کودک" با بازیکنان هر دو تیم وارد زمین می‌شوند. امیر قلعه‌نویی سرمربی ذوب آهن پیش از آغاز این دیدار به صورت نمادین به این کودکان آموزش فوتبال داد.
برای نخستین‌بار در ورزشگاه فولادشهر همه نقاط ورزشگاه تحت پوشش دوربین‌های مداربسته قرار گرفته است. بازی امروز را به جز شبکه‌های داخلی، 7 شبکه بین‌المللی هم پوشش می‌دهد. هم‌چنین شبکه ورزشی کشور ازبکستان که تیم لوکومتیو از این کشور هم‌گروه ذوب آهن است این دیدار را به صورت زنده پخش می‌کند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24173/حاشیه-نگاری-دیدار-ذوب-آهن---الوحده--معلم-ورزش-شدن-قلعه‌نویی!
بستن   چاپ