پیام سپاهان
آذری: برای موفقیت در آسیا به ابزار بیشتری نیاز داریم
سه شنبه 15 اسفند 1396 - 20:28:35
سپاهان نیوز - مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می‌گوید سرمربی این تیم برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به ابزار بهتر و بیشتری دارد.
به گزارش ایسنا، سعید آذری پس از پیروزی تیمش برابر الوحده اظهار کرد: تبریک ویژه به بازیکنان تیممان می‌گویم که امروز تقریبا بازی سختی را انجام دادند. علی‌رغم این که همه فکر می‌کردند این بازی آسان است چرا که الوحده در دو بازی قبل شکست خورده بود اما ما فریب نتایج الوحده را نخوردیم و می‌دانستیم بازی سختی است. امروز آن‌ها با ترکیب اصلی برابر ما قرار گرفتند و بازیکنان ما هم علاوه بر این دو گلی که زدیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. من از نحوه بازی بازیکنانم و این که شش امتیازی شدیم خوشحالم. یک تشکر ویژه هم از آقای قلعه‌نویی و همکارانش دارم که یک هفته کامل زحمت کشیدند. این آخرین بازی ما در سال 96 در ایران بود و این پیروزی را به کارگران ذوب آهن تقدیم می‌کنیم. امیدوارم در 21 اسفندماه هم در ابوظبی بتوانیم این پیروزی را تکرار کنیم تا سال 96 را با یک پیروزی خوب پشت سر بگذاریم.
وی افزود: این تیم اگر بخواهد از گروه صعود کند توانایی‌اش را دارد اما برای پلی‌آف و مراحل بالاتر اگر دقت نظر داشته باشید تیم‌های قدرتمندتری به ما می‌خورند. ذوب آهن باید این تفکر را داشته باشد که ما کار سختی پیش رو داریم. از این گروه که صعود کنیم دو بازی پلی‌آف در پیش داریم که باید با قدرت پشت سر بگذاریم. برای رسیدن به مراحل بالاتر نیاز به ابزار بیشتری داریم. شاید آقای قلعه‌نویی نیاز به ابزار بیشتری داشته باشند. برای موفق شدن در آسیا نیازمند ابزاری هستیم که شاید حتی هم‌تراز تیم‌های دیگر نشویم اما باید تیممان را کامل کنیم.
وی در ادامه اظهار کرد: با امیر قلعه‌نویی صحبت شده زیرا می‌دانیم تیممان باید ثبات داشته باشد. ما در حال حاضر ارزان‌ترین تیم آسیا هستیم و ابزارهای تبلیغاتی و دیگر ابزارها را در اختیار نداریم که تیممان مظلوم واقع شده است. گزارش AFC از بازی‌ها در فولادشهر هم نشان می‌دهد که کار ما افتخارآمیز بوده است. ما در برابر تیم‌هایی قرار می‌گیریم که از نظر ورزشی تا دندان مسلح هستند.
کد خبرنگار: 13023
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24190/آذری--برای-موفقیت-در-آسیا-به-ابزار-بیشتری-نیاز-داریم
بستن   چاپ