پیام سپاهان
رئیس کمیته امداد امام (ره) آران و بیدگل:
400 دانش آموز و دانشجوی آران و بیدگلی تحت پوشش کمیته امداد هستند
چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 12:08:41
سپاهان نیوز - آران و بیدگل - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل گفت: 400 دانش آموز و دانشجوی آران و بیدگلی تحت پوشش کمیته امداد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر ، زنگ نیکوکاری صبح چهارشنبه،‌ همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در 120 مدرسه آران و بیدگل نواخته شد. این آیین به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شهیدان ارباب پور با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل در این آیین با اشاره به اینکه حدود 400 دانش آموز و دانشجو زیر پوشش این نهاد هستند اظهار کرد: کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان در حوزه های مختلف اعم از آموزش، توانمندسازی و اشتغال گام های بلندی بر می دارد و در قالب بسته های حمایتی به نیازمندان رسیدگی می کند.
وی افزود: علاوه بر رفع نیازهای این دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش، دانش آموزان بی بضاعت در مدارس نیز شناسایی و به آنها کمک هایی ارایه می شود.
حسن اسماعیلی بیان کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی قبل از نوروز بین دانش آموزان مستند توزیع می شود و سال گذشته دو میلیارد ریال در جشن نیکوکاری جمع آوری شد که از این مبلغ حدود 500 میلیون ریال توسط دانش آموزان در مدارس اعطا شده است.
وی گفت: پایگاه های مردمی در سطح شهر و تعدادی در مساجد نیز برپا می شوند تا کمک های مردمی برای نیازمندان جمع آوری شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل اضافه کرد: کار نیک و نیکوکاری جلوه های گوناگونی دارد و امیدواریم مردم شهرستان امسال هم با حضور در پایگاه های کمیته امداد از این آزمون الهی هم سربلند بیرون آید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24218/400-دانش-آموز-و-دانشجوی-آران-و-بیدگلی-تحت-پوشش-کمیته-امداد-هستند
بستن   چاپ