پیام سپاهان
طباطبایی نژاد: شنبه تصمیمات کارگروه آب اعلام می‌شود
چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 15:06:21
سپاهان نیوز - نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های استاندار اصفهان در کارگروهی که به دستور رییس جمهور برای حل مشکلات کشاورزان شرق اصفهان تشکیل شده است تصمیمات خوبی گرفته شده است که به احتمال قوی روز شنبه تصمیمات این کارگروه اعلام می‌شود.
سید صادق طباطبایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان در خصوص تجمع نمایندگان استان اصفهان نزد رییس مجلس جهت انعکاس پیام کشاورزان اصفهان و تعیین راه حل برای مشکلات آنان، اظهار کرد: بنده و جمعی از نمایندگان استان اصفهان نزد علی لاریجانی رییس مجلس رفتیم تا مشکلات کشاورزان شرق اصفهان را مطرح کنیم که در این خصوص رییس مجلس با وزیر نیرو صحبت کرد و اردکانیان هم اعلام کرد که چند روزی است به دستور رییس جمهور کارگروهی برای موضوعات بحرانی تشکیل شده است که در رأس این موضوعات اصفهان قرار دارد.
وی افزود: با پیگیری‌های استاندار اصفهان در این کارگروه تصمیم‌گیری‌های خوبی گرفته شده است که به احتمال قوی روز شنبه تصمیمات این کارگروه اعلام می‌شود.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: همچنین از رییس مجلس خواستیم که جلسه‌ای را با حضور نمایندگان استان اصفهان با وزیر نیرو و استاندار برگزار کنیم که علی لاریجانی قول داد روز یکشنبه ظهر این جلسه را تشکیل دهند.
1445953973591_telisna3.jpg
کد خبرنگار: 13040
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24234/طباطبایی-نژاد---شنبه-تصمیمات-کارگروه-آب-اعلام-می‌شود
بستن   چاپ