پیام سپاهان
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:
مسائل فرهنگی زیر ساخت همه مسائل کشور است
پنجشنبه 17 اسفند 1396 - 13:45:40
سپاهان نیوز - نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: مسائل فرهنگی زیر ساخت همه مسائل کشور است که با مشکلاتی از سوی دشمن مواجه است.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان در اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد پیش از ظهر امروز(پنجشنبه) در جلسه مجمع بسیج شهرستان اردستان که در سالن اجتماعات سپاه برگزار شد، اظهار کرد: جمع بسیجیان باید گرمتر و حرکتشان پویاتر و گام هایشان محکمتر و رو به نور الهی حرکت کند.
وی افزود: آزاده سرافراز مهدی طحانیان اردستانی که خاطراتش در کتابی بنام سرباز کوچک امام چاپ شده و مقام معظم رهبری هم بر آن تقدیری نوشته اند را سند افتخاری برای منطقه اردستان می دانم.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی یک جوشش معنویت بوده و با استناد به سخنان مقام معظم رهبری برای دشمن مشکلات زیادی را به وجود آورده است.
طباطبایی نژاد با بیان اینکه انقلابی که به رهبری امام خمینی(ره) تشکیل شد محک خوبی خورد، تصریح کرد: ایران اسلامی جنگ تحمیلی 8 ساله را پشت سر گذاشت که در تاریخ نمونه ندارد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسائل فرهنگی زیر ساخت همه مسائل کشور بوده که با مشکلاتی از سوی دشمن مواجه است.هدف گذاری اصلی از سوی دشمن بر روی بنیان خانواده است و از هم پاشیده شدن خانواده که کانون جامعه است از اهداف دشمن است.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین مرکز شکل گیری شخصیت انسان خانواده است و اگر از هم پاشید جامعه از هم می گسلد.
طباطبایی نژاد تصریح کرد: مسائل خانوادگی در جامعه اسلامی ایران بسیار مستحکم و قوی بوده است، اما نتایج اهداف دشمن را در شهرستانهای کوچکی همچون اردستان در موضوع طلاق نمایان است.
کد خبرنگار: 13095
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24273/مسائل-فرهنگی-زیر-ساخت-همه-مسائل-کشور-است
بستن   چاپ