پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
کمبود آب نباید تداوم زندگی در اصفهان را تحت تاثیر قرار دهد
شنبه 19 اسفند 1396 - 14:50:54
سپاهان نیوز - اصفهان - استاندار اصفهان گفت: نباید اجازه دهیم شهر تاریخی اصفهان با یک دنیا قدمت فرهنگی به دلیل کم آبی دچار مشکل شود و باید امکان تداوم زندگی و معیشت برای مردم فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر شنبه در همایش منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده در ابتدا به مشکل کم آبی در کشور و اصفهان اشاره و اظهار داشت: با توجه به کمبود آب از دهه‌های گذشته اگر برنامه‌هایی در راستای سازگاری با کم آبی تدوین می‌شد شاید اکنون مشکل کمتری در زمینه آب داشتیم.
وی افزود: در تمام دنیا نقاطی بسیار کم‌آب‌تر از ایران وجود دارد اما در ارتباط با مصرف آب به نوعی برنامه‌ریزی شده است که مشکل خاصی برای آنها ایجاد نمی‌شود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه لازم است در راستای سازگاری با مشکل کم آبی از پساب‌ها استفاده بهینه شود، ادامه داد: در طول ماه‌های گذشته طرحی با عنوان سازگاری با مشکل کم‌آبی و چگونگی کمک به صنعت اصفهان تصویب شده است.
وی تاکید کرد: اگر پیش از این برنامه‌هایی در راستای سازگاری با کم آبی انجام شده بود امروز شاهد این همه مشکل برای کشاورزانی نبودیم که کمتر از مزد مصوب دریافتی دارد.
میزان ورودی آب زاینده‌رود به یک سوم رسیده است
مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه در 50 سال اخیر میزان ورودی آب زاینده‌رود به یک سوم رسیده است، ابراز داشت: نباید اجازه دهیم شهر تاریخی اصفهان با یک دنیا قدمت فرهنگی به دلیل کم آبی دچار مشکل شود و باید امکان تداوم زندگی و معیشت برای مردم فراهم شود.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) تاکید کرد: بانوان که نیمی از افراد جامعه را تشکیل می‌دهند با تربیت فرزندان در ساخت جامعه‌ای پیشرفته نقش بی بدیلی دارند.
بانوان قدرت مدیریتی ویژه‌ای دارند
استاندار اصفهان اضافه کرد: بانوان با برخورداری از احساسات لطیف، دقت و حوصله بسیار و قدرت تمرکز بالا روی موضوعات مختلف قدرت مدیریت ویژه ای دارند و بر این اساس می‌توانند به وزارتخانه و ادارات نیز پای بگذارند.
قدرت مدیریت زنان در راستای پیشرفت جامعه استفاده شود
وی تصریح کرد: در واقع یک زن مدیر می‌تواند دیدگاه‌های تربیتی خود را در عمل اجرایی کند و در مدیریت کلان جامعه هم تعادل منطقی با نقش تربیتی مبنایی و نقش اجتماعی خود ایجاد کند.
مهرعلیزاده اضافه کرد: باید از قدرت مدیریت زنان در راستای پیشرفت جامعه استفاده بهینه داشته باشیم تا به زودی شاهد نقش پر رنگ تری از مدیریت زنان در جامعه باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24337/کمبود-آب-نباید-تداوم-زندگی-در-اصفهان-را-تحت-تاثیر-قرار-دهد
بستن   چاپ