پیام سپاهان
فرمانده ناحیه بسیج آران و بیدگل:
دولت انگلیس باید جوابگوی اقدام «شیرازی» ها در سفارت ایران باشد
شنبه 19 اسفند 1396 - 15:13:20
سپاهان نیوز - آران و بیدگل - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: دولت انگلیس به عنوان حامی اصلی فرقه انحرافی شیعه باید پاسخگوی حمله گروهی از طرفداران فرقه شیرازی ها به سفارت ایران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار مرتضی فرمانیان ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: شیعه انگلیسی با حمایت دولت بریتانیا برای سرپوش نهادن به کاستی های کشور خود و وارد آوردن ضربه به اصل نظام جمهوری اسلامی سالهاست فعالیت های گسترده ای را در شبکه های اجتماعی دارد.
وی افزود: شیعه انگلیسی شبهات مختلفی را برای ایجاد تفرقه در ایران اسلامی بین شیعه و سنی به راه انداخته ولی مردم ما همواره این نقشه انگلیس ها را نقش بر آب کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با اشاره به قدرت ایران در منطقه و در جهان گفت: مردم کشور و مسئولان با تبعیت از ولایت فقیه همواره در مقابل حیله ها و حربه های دشمن ایستاده اند.
و ی اضافه کرد: شیعه واقعی در عین داشتن وحدت در بین خود برای جلوگیری از نفاق و تفرقه یک ارتباط رحمانی با دیگر ادیان دارد و اصل شیعه نیز بر همین مبنا بنا شده است که با دوستان با مهربانی رفتار کنید و با دشمنان و استکبار رفتاری خصمانه داشته باشید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24340/دولت-انگلیس-باید-جوابگوی-اقدام-«شیرازی»-ها-در-سفارت-ایران-باشد
بستن   چاپ