پیام سپاهان
شریفی: تبلیغات ورزش یوگا دارای محدودیت است
يکشنبه 20 اسفند 1396 - 10:40:23
سپاهان نیوز - رییس کمیته یوگا اصفهان گفت: تبلیغات در صدا و سیما و برخی رسانه‌های آن دارای محدودیت است و به صورت گسترده انجام نمی‌شود. تبلیغات سینه به سینه است که این ورزش را رشد می‌دهد و مردم را به سوی خود می‌کشاند.
مسعود شریفی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ـ منطقه اصفهان، اظهار کرد: برگزاری مسابقه یوگای اصفهان به حدود 20 سال قبل می‌رسد. همچنین به مرور زمان باشگاه‌ها توسعه و دانش یوگا رشد پیدا کرده است. در حال حاضر حدود 40 باشگاه و موسسه اختصاصی در زمینه یوگا در استان وجود دارد. همچنین بیش از 160 مربی درجه 3 یوگا، 10 داور مسابقات کشوری، حدود 12 مدرسه یوگا در استان اصفهان وجود دارد و تاکنون چندین دوره مربیگری یوگا برگزار شده است.
وی افزود: این ورزش تاکنون رشد بسیار خوبی داشته است. تاثیرات یوگا در شرایط فیزیولوژیک بدن تمایل مردم به این ورزش را افزایش داده است. همچنین پزشکان نیز برای برخی بیماری‌های خاص می‌توانند از آن بهره ببرند.
رییس کمیته یوگا اصفهان تصریح کرد: یوگا زیر مجموعه هیئت ورزش‌های همگانی است و به علت اینکه مخاطبین این رشته عام است و هیچ محدودیت سنی برای آن وجود ندارد. هدف از تشکیل کمیته‌ها و انجمن یوگا کشور حرکت به سوی همگانی شدن این ورزش است. در استان اصفهان با توسعه تعداد باشگاه‌ها و افزایش تعداد مربیان ببرای رسیدن به این هدف تلاش کرده‌ایم.
شریفی ادامه داد: تاکنون ورزش یوگا در تبلیغات رسانه‌ای دارای محدودیت‌هایی بوده است. البته به صورت پراکنده مقالاتی در این خصوص ارائه شده است، اما تبلیغات در صدا و سیما و برخی رسانه‌های آن دارای محدودیت است و تبلیغات گسترده انجام نمی‌شود. تبلیغات سینه به سینه است که این ورزش را رشد می‌دهد و مردم را به سوی خود می‌کشاند.
وی افزود: چندین بار برای تبلیغات همایش‌های یوگا اقداماتی انجام شده است اما در آخرین لحظه محدودیت‌ها مانع این تبلیغات شده و ممانعت صورت گرفته است. اما هنوز هم با برنامه‌هایی مانند گردهمایی‌ها با تلاش‌هایی که شهرداری می‌کند جای امیدواری هست.
رییس کمیته یوگا اصفهان خاطرنشان کرد: فرهنگسراهای شهرداری در نقاط مختلف اصفهان و برای افراد محروم به صورت رایگان دوره‌هایی را برگزار می‌کند و انجمن تخصصی خود را به وجود آورده‌اند که در زمینه یوگا نیز با آنها همکاری می‌کنیم.
کدخبرنگاری: 13091
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24365/شریفی--تبلیغات-ورزش-یوگا-دارای-محدودیت-است
بستن   چاپ