پیام سپاهان
نوروز امسال؛
500 نفر از آران و بیدگل به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند
يکشنبه 20 اسفند 1396 - 14:55:43
سپاهان نیوز - فرمانده مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: برای اردوی راهیان نور حدود 500 نفر ثبت نام کرده‌اند که نشان دهنده استقبال خوبی از سوی مردم برای سفر به مناطق عملیاتی است.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در آران و بیدگل، سرهنگ مرتضی فرمانیان امروز(یکشنبه) در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، اظهار کرد: مردم آران و بیدگل به خصوص قشر جوان استقبال خوبی در ثبت نام راهیان نور داشته‌اند و در طلیعه عید نوروز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام خواهند شد.
وی تصریح کرد: برای کاروان راهیان نور امسال حدود 500 نفر از مردم به خصوص جوانان ثبت نام کرده‌اند و با استقبال خوبی برای اعزام به مناطق عملیاتی روبرو بوده‌ایم .
فرمانیان به چگونگی اعزام کاروان اشاره کرد و گفت: امسال با یاد شهید سردار مدافع حرم مصطفی زاهدی اعزام داریم. این شهید از راویان پیشکسوت راهیان نور بودند.
فرمانده مقاومت بسیج آران و بیدگل، گفت: امسال برای اعزام مردم آران و بیدگل 6 مرحله اعزام پیش بینی شده که 11 کاروان برای بازدید از مناطق عملیاتی در عید نوروز به جبهه‌ها عزیمت خواهند کرد تا یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گرامی داشته شود.
کد خبرنگار: 13094
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24393/500-نفر-از-آران-و-بیدگل-به-اردوهای-راهیان-نور-اعزام-می-شوند
بستن   چاپ