پیام سپاهان
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اصفهان:
فضاهای شهری اصفهان محل تجمع نازیبایی ها شده است
يکشنبه 20 اسفند 1396 - 16:03:03
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اصفهان گفت: فضاهای شهری در اصفهان محل تجمع نازیبایی هایی در قالب ساختمان ها و نماها، مبلمان شهری و نیز فضای سبز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، شیرین طغیانی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه زیباسازی شهر اصفهان باید با دقت بیشتری مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: در حال حاضر فضاهای شهری در اصفهان محل تجمع نازیبایی هایی در قالب ساختمان ها و نماهای شهری، مبلمان شهری و نیز فضای سبز شده است.
وی ادامه داد: با این وجود برداشتن این نازیبایی ها نیز هزینه ای زیادی را به شهر تحمیل می کند که باید برای جلوگیری از تکرار چنین مشکلاتی، از مشارکت شهروندان در زیباسازی شهری بهره مند شد.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اصفهان افزود: متاسفانه هر بخش از زیباسازی شهری اصفهان بر عده یک سازمان مجزا در شهرداری است که این گسست سبب اغتشاشات بصری شده است.
وی با بیان اینکه طرح های نورپردازی و زیباسازی مبلمان شهری را سازمان زیباسازی بر عهده دارد، ادامه داد: این در حالی است که زیباسازی فضای سبز شهری نیز بر عهده سازمان پارکها و فضای سبز و تبلیغات شهری نیز از سوی نهادهای فرهنگی و ورزشی انجام می شود که همه این موارد سبب شده تا پروژه هایی در قالب زیباسازی در شهر اصفهان اجرایی شود که تناسبی با ویژگی های تاریخی و فرهنگی اصفهان نداشته باشد.
طغیانی تصریح کرد: سیمای شهری زمانی دچار تشتت بیشتری می شود که هر منطقه از شهرداری نیز در مناسبت های مختلف برنامه های خاص خود را برای زیباسازی انجام می دهند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24400/فضاهای-شهری-اصفهان-محل-تجمع-نازیبایی-ها-شده-است
بستن   چاپ