پیام سپاهان
تصویب 4 طرح زیست محیطی در شورای شهر اصفهان
يکشنبه 20 اسفند 1396 - 18:11:31
سپاهان نیوز - سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر نیاز به مشارکت همگانی در حوزه محیط زیست گفت: شورای پنجم تا کنون چهار طرح زیست محیطی را به تصویب رسانده است.

به گزارش خبرگزاری مهر سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر این که امروزه حاکمیت در حوزه محیط زیست نمی تواند به تنهایی مشکلات را رفع کند و نیاز به مشارکت همگانی وجود دارد اذعان داشت: شورای پنجم تا کنون چهار طرح زیست محیطی را به تصویب رسانده است.
مهدی مقدری این طرح ها را شامل تبدیل اصفهان به شهر خورشیدی، اکوسیستم کارآفرینی، توسعه صنایع خلاق و ممنوعیت بطری آب در مجموعه شهرداری و شورا عنوان کرد و افزود: اگر فعالان محیط زیست طرحی در این حوزه در نظر دارند ارایه دهند تا در شورای شهر بررسی و به برنامه تبدیل شود.
وی یادآور شد: در بودجه 97 ردیف بودجه 40 میلیارد تومانی برای پروژه زباله سوز و 9 میلیارد و 800 میلیون تومان برای ساخت مشارکتی کارخانه آر. دی. اف در نظر گرفته شده تا سوخت مورد نیاز کارخانه سیمان را تأمین کند.
وی با بیان اینکه یک میلیارد و 400 میلیارد تومان برای ساماندهی سایت سجزی در نظر گرفته شده است. اظهارکرد: 15 میلیارد تومان هم برای ساخت کارخانه زباله سوز بیمارستانی پیش بینی شده که این پروژه برای نخستین بار در ایران به منظور بهبود کیفیت هوای شهر اجرا خواهد شد.
این عضو شورای شهر اصفهان اظهار امیدواری کرد: با مشارکت همگانی به خصوص سازمان های مردم نهاد، اصفهانی بدون زباله را برای آینده بسازیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24412/تصویب-4-طرح-زیست-محیطی-در-شورای-شهر-اصفهان
بستن   چاپ