پیام سپاهان
امام جمعه سپاهان شهر:
دشمنان برای از بین بردن اسلام 35 راهبرد ارائه کرده اند
يکشنبه 20 اسفند 1396 - 21:12:04
سپاهان نیوز - امام جمعه سپاهان‌شهر گفت: دشمنان برای از بین بردن اسلام 35 راهبرد ارائه کرده اند و مدت ها و قرن ها است که دشمن برنامه ریزی کرده تا اثری از اسلام نماند. 
به گزارش خبرنگار ایسنا -منطقه اصفهان، حجت‌الاسلام علی عبداللهی در مراسم تشییع شهدای گمنام در پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان اصفهان اظهار کرد: بالاترین دردانه قیمتی خلقت شهادت نام دارد که یک خریدار دارد آن هم خداوند متعال است. اگر به جایگاه شهید در قرآن و سخنان ائمه اطهار توجه کنیم متوجه می شویم که در کلام ائمه بالاتر از شهادت چیزی نیست.
وی با بیان اینکه شهادت حیات مطلق است، افزود: ایستادگی در برابر طاغوت در تمام دوران بشریت به خصوص توسط انبیا به نمایش گذاشته شده است، اما از طرفی عامل شکست طاغوت و پیروزی جبهه حق کسانی بودند که تا مرز شهادت پای قیام انبیا ایستادند و در کتاب الهی هم از آنها با افتخار یاد می شود.
امام جمعه سپاهان‌شهر تاکید کرد: شهدا آنهایی هستند که سست نشدند و در مقابل دشمن سر تعظیم فرود نیاوردند و هیچ کجا کوتاه نیامدند. این افراد حمایت کنندگان دین هستند که صبرشان به امضا خدا رسیده است و برای آیندگان به یادگار گذاشته اند.
عبدالهی با بیان اینکه دشمنان برای از بین بردن اسلام 35 راهبرد ارائه کرده اند، خاطرنشان کرد: مدت ها و قرن ها است که دشمن برنامه ریزی کرده تا اثری از اسلام نماند. جدایی ملت از روحانیت، جدایی دین از سیاست، بی عفتی و بد حجابی از جمله برنامه های دشمن است. حضرت امام(ره) با حمایت از جوانان با ایمان و نورانی توانست ابرقدرت های جهان را به زانو درآورد.
وی تاکید کرد: اگر مسئولان بر خلاف خواست شهدا و ولایت فقیه عمل کنند به هر جا برسند شهدا روز قیامت به جای شفاعت از آن‌ها شکایت می‌کنند.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24419/دشمنان-برای-از-بین-بردن-اسلام-35-راهبرد-ارائه-کرده-اند
بستن   چاپ