پیام سپاهان
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های اصفهان:
6 باب کتابخانه عمومی در شهرستان اصفهان افتتاح و بازگشایی شد
دوشنبه 21 اسفند 1396 - 09:40:17
سپاهان نیوز - اصفهان - سرپرست کتابخانه‌های استان اصفهان از افتتاح و بازگشایی 6 کتابخانه در شهرستان اصفهان در سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور خبر داد.

امیر هلاکویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به افتتاح و بازگشایی 6 کتابخانه در شهرستان اصفهان اظهار داشت: همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سه باب کتابخانه در شهرستان اصفهان افتتاح و سه باب کتابخانه نیز پس از انجام تعمیرات اساسی بازگشایی شد.
وی افزود: بدین ترتیب کتابخانه‌های عمومی مسجد الرضا، آیت الله ربانی سروش بادران و شهدای دستجا افتتاح شدند و کتابخانه‌های عمومی آیت الله فاضل ورزنه، تودشک و فرزانگان بهارستان که به مدت سه تا چهار ماه به منظور تعمیر و بازسازی تعطیل بودند، بازگشایی شدند.
سرپرست کتابخانه‌های استان تاکید کرد: در حال حاضر کتاب های کتابخانه امیرقلی به عنوان یکی از کتابخانه‌های با بیش از 50 سال قدمت اصفهان، به کتابخانه مسجد الرضا انتقال یافته است.
تجهیز کتابخانه مسجد الرضا با اعتبار 200 میلیون ریال
وی ادامه داد: حق انتفاع ساختمان این کتابخانه با زیربنای 250 مترمربع توسط هیات امنای مسجد به نهاد کتابخانه‌ها واگذار شد و با اعتباری حدود 200 میلیون ریال توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی تجهیز و نیروی انسانی آن تامین شده است.
هلاکویی بیان داشت: همچنین کتابخانه آیت الله ربانی با زیربنای 250 مترمربع در بخشی از مجتمع فرهنگی است که توسط دهیاری محل احداث و به نهاد واگذار شده و 100 میلیون ریال از سوی اداره کل کتابخانه‌های استان برای تجهیز آن هزینه شده است.
تجهیز کتابخانه شهدای دستجا با 280 میلیون ریال
وی اضافه کرد: کتابخانه شهدای دستجا نیز در زمینی به مساحت 500 مترمربع در دو طبقه با زیربنای 700 مترمربع از محل اعتبارات دولتی احداث شده و در حدود 280 میلیون ریال جهت تجهیز آن هزینه شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24427/6-باب-کتابخانه-عمومی-در-شهرستان-اصفهان-افتتاح-و-بازگشایی-شد
بستن   چاپ