پیام سپاهان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل خبر داد:
اعزام 500 نفر از آران و بیدگلی ها به اردوی راهیان نور جنوب کشور
دوشنبه 21 اسفند 1396 - 12:16:25
سپاهان نیوز - آران و بیدگل - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل از اعزام حدود 500 نفر از شهروندان آران و بیدگلی برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار مرتضی فرمانیان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این گروه 500 نفره از 26 اسفند ماه جاری تا 9 فروردین97 در قالب 11 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
وی با اشاره به اینکه امسال اردوی راهیان نور با نام راوی شهید مدافع حرم، سردار شهید مصطفی زاهدی برگزار می شود، ابراز داشت: 11 راوی به همراه کاروان های اعزامی، حوادث شهادت رزمندگان و عملیات های مختلف را برای بازدید کنندگان روایت می کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مورد اردوهای راهیان نور، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور گنج عظیمی است که باید به عنوان معدن پرسود به آن نگاه و برای استفاده از آن برنامه ریزی کرد.
وی اردوی راهیان نور را سفری معنوی و تحول گرا دانست و اضافه کرد: انتقال تاریخ و ادبیات دفاع مقدس به نسل جدید در اولویت کاروان های راهیان نور قرار دارد.
فرمانیان تصریح کرد: استفاده از راویان و نیروهای خدماتی شهرستانی، اسکان و خدمات رسانی بهتر و بازدیدهای متناسب با حضور رزمندگان شهرستان در عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس از جمله مزیت های امسال خواهد بود.
وی گفت: ایستگاه صلواتی آستان امامزاده محمد هلال (ع) آران و بیدگل نیز برای پذیرایی از مسافران مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام نوروز با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در یادمان شهدای شلمچه برپا می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24440/اعزام-500-نفر-از-آران-و-بیدگلی-ها-به-اردوی-راهیان-نور-جنوب-کشور
بستن   چاپ