پیام سپاهان
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل:
200 کلاس درس در آران و بیدگل آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است
دوشنبه 21 اسفند 1396 - 12:16:25
سپاهان نیوز - آران و بیدگل - مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل از آماده شدن بیش از 200 باب کلاس درس در قالب 30 آموزشگاه برای پذیرایی از مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان خبر داد.

محمد معدندار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از این میزان کلاس درس حدود 40 باب با درجه بندی «الف» و دارای امکانات رفاهی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز و پتو و فرش است.
وی افزود: با آماده شدن این واحدهای آموزشی آران و بیدگل در بخش ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان هر روز ظرفیت پذیرش بیش از هزار نفر را دارد.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل تصریح کرد: تمهیدات لازم در صورت افزایش مسافران نوروزی آران و بیدگل اندیشیده شده و در این راستا سه سوئیت برای میزبانی از گردشگران در این زمینه آماده شده است.
وی با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری آران و بیدگل به دلیل واقع شدن در مرکز کشور و دسترسی آسان برای استان های مهم کشور مانند اصفهان و تهران گفت: پتانسیل های بالای گردشگری در آران و بیدگل آن طور که شایسته است، شناخته شده نیست.
گفتنی است آران و بیدگل پس از کاشان با بیش از 500 اثر شناسایی شده تاریخی و 135 اثر ثبت شده ملی رتبه دوم استان تاریخی اصفهان را دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24441/200-کلاس-درس-در-آران-و-بیدگل-آماده-پذیرایی-از-گردشگران-نوروزی-است
بستن   چاپ