پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
تنها یک سوم از اعتبارات اشتغالزایی اصفهان استفاده شده است
دوشنبه 21 اسفند 1396 - 19:00:20
سپاهان نیوز - شهرضا - استاندار اصفهان گفت: تنها یک سوم از اعتبارات اشتغالزایی استان اصفهان استفاده شده است که تسهیلات اشتغال فارغ‌التحصیلان تا سه ماه آینده به صورت کامل جذب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، محسن مهرعلیزاده عصر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه مشکلات با رفتن در خیابان، آتش زدن و شیشه شکستن درست نمی‌شود، اظهار داشت: متاسفانه دشمنان ناآرامی اقتصادی و عدم امنیت در اقتصاد و سرمایه‌گذاری ایجاد کردند.
وی با بیان اینکه‌ ایران بدنبال استقلال است و نباید به دیگر کشورها وابستگی داشته باشیم، ادامه داد: در ناآرامی‌های اخیر دشمن با برجسته کردن برخی از نقاط ضعف قومیت های ما، ناآرامی ایجاد کرد.
استاندار اصفهان با اعلام اینکه فرماندار جدید شهرضا باید از ظرفیت مردم و توانمندی‌های شهرضا استفاده کند، ابراز کرد: شهرضا به عنوان شهر ملی سفال و سرامیک انتخاب شده است، نپرداختن به این هنر مرگ آن را رقم می‌زند و پرداختن به آن می‌تواند بخش مهمی از بیکاری را در شهرستان برطرف کند.
وی با اشاره به اینکه ایده‌های نو در استان اصفهان به کار گرفته شده و در شرف عمل است، افزود: استان اصفهان در منطقه کم‌آب قرار گرفته بنابراین استفاده از پساب فاضلاب بسیار مهم است.
مهرعلیزاده با تأکید بر اینکه آب شرب شهرضا باید با دقت لازم در عرضه و تقاضا طراحی شود، بیان داشت: آب یک نعمت تجدیدپذیر است و در این راستا کارهای ارزشمندی در حوضه زاینده‌رود انجام شده است.
بوروکراسی سنگینی در استان اصفهان وجود دارد
وی با بیان این‌که بخش خصوصی باید در استان و شهرستان شهرضا فعال شود، ادامه داد: بوروکراسی سنگین در استان اصفهان وجود دارد و استان را در ابعادی ناکارآمد کرده است.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه باید با لبخند و روی خوش با سرمایه‌گذار بخش خصوصی برخورد کرد، اضافه کرد: از رؤسای ادارات توقع دارم با سرمایه‌گذار با نهایت احترام برخورد و او را تشویق به سرمایه‌گذاری کنند.
وی تأکید کرد: در جامعه‌ای که اشتغال، کار و تولید نباشد آن جامعه معاد را هم در ذهن خود جدی نمی‌گیرد و در آن آسیب‌های اجتماعی، فساد و اعتیاد به وجود می‌آید.
مهرعلیزاده با اشاره به اینکه دولت در بخش اشتغال بسیار سرمایه‌گذاری کرده است، اعلام کرد: دولت برای اشتغال فارغ‌التحصیلان، بیکاران، مشاغل خانگی و روستایی تسهیلات با بهره کم اعطا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه از اعتبارات اشتغال در استان اصفهان تنها یک سوم آن استفاده شده است، بیان داشت: تسهیلات اشتغال فارغ‌التحصیلان تا سه ماه آینده به صورت کامل جذب می‌شود.
استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه بیمه نباید مزاحم کارفرما باشد، افزود: راه برای اشتغال باز و امکانات فراهم است که مردم برای دریافت تسهیلات و ایجاد اشتغال به ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و اداره کار مراجعه کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24472/تنها-یک-سوم-از-اعتبارات-اشتغالزایی-اصفهان-استفاده-شده-است
بستن   چاپ