پیام سپاهان
مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان:
پردیس سینمایی ساحل در هفته اصفهان افتتاح می‌شود
دوشنبه 21 اسفند 1396 - 20:57:54
سپاهان نیوز - اصفهان- مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان گفت: پردیس سینمایی ساحل که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی نسبت به سینماهای کشور است تا هفته اصفهان در اردیبهشت 97 افتتاح شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، سید مصطفی حسینی عصر دوشنبه در مراسم بازدید مسئولان حوزه هنری کشور از مراحل بازسازی سینما ساحل به شکل پردیس سینمایی 9 سالنه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پردیس سینمای ساحل از ابتدا قرار بود دارای 7 سالن باشد که با توجه به ظرفیت های موجود دو سالن 20 و 30 نفره ویژه کودکان به این تعداد اضافه شد.
سینما ساحل مجهز به مهدکودک است
وی با بیان اینکه دارای دو سالن یکی ویژه فیلم های کودکان و دیگری فیلم انیمیشن است، افزود: فردی که به سینما می‌آید فرزند خود را به سینما کودک تحویل می‌دهد که لابی این سالن‌ها به شکل مهد کودک خواهد بود.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان تاکید کرد: پیش از بازسازی، سینما ساحل دارای 600 صندلی بود که پس از بازسازی به شکل پردیس سینمایی دارای یک هزار و 200 صندلی خواهد بود.
وی با بیان اینکه پردیس سینمایی ساحل در مجموعه ای دارای 9 سالن با ظرفیت‌های متفاوت خواهد بود، ابراز داشت: سالن اصلی این سینما به صورت گرادیانت 660 نفره است که شامل دو سالن هر کدام با ظرفیت 150 نفر که یکی از آنها روباز است و دو سالن 50 نفره است.
حسینی با اشاره به اینکه برخی اتفاقات در پردیس سینمایی ساحل برای نخستین بار در کشور رخ خواهد داد، ابراز داشت: پردیس سینمایی ساحل دارای یک سالن روباز با نمای 33 پل است که صدا از طریق هدست به گوش مخاطبان خواهد رسید و در این شرایط مخاطب در حین غذا خوردن از تماشای فیلم هم لذت خواهد برد.
سالن اصلی سینما ساحل مجهز به صدای دالبی اتمس است
وی ادامه داد: سالن اصلی سینما ساحل دارای صدای دالبی اتمس است که برای نخستین بار در کشور در یک سینما استفاده می شود و دو سالن نیز به شکل دی سینما خواهد بود.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان تاکید کرد: پردیس سینمایی ساحل از نظر کمی و کیفی در کشور بی‌نظیر خواهد بود و تمام تلاش ما این است که تا هفته اصفهان با همت ارگان‌هایی مانند شهرداری این مکان افتتاح شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24479/پردیس-سینمایی-ساحل-در-هفته-اصفهان-افتتاح-می‌شود
بستن   چاپ