پیام سپاهان
رئیس هیئت‌مدیره موسسه خیریه شجره طیبه:
به دنبال حمایت از نخبگان بی‌بضاعت هستیم
سه شنبه 22 اسفند 1396 - 11:15:35
سپاهان نیوز - رئیس هیئت‌مدیره موسسه خیریه شجره طیبه گفت: در موسسه شجره طیبه به دنبال گداپروری نیستیم و به دنبال این موضوع هستیم که به‌جای ماهی دادن ماهیگیری به افراد یاد دهیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، حسین سیستانی شامگاه دوشنبه- در گردهمایی سالانه فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، اظهار کرد: اتاق بازرگانی یکی از کانون‌های مهم کار و تلاش، کوشش و همت است و اتاق اصفهان با فعالیت‌هایی که انجام داده امروز جزء اتاق‌های برتر کشور است.
وی به معرفی مختصری از موسسه خیریه شجره طیبه پرداخت و افزود: این موسسه خیریه باهدف حمایت و پشتیبانی از نخبگان علمی تشکیل‌شده است.
رئیس هیئت‌مدیره موسسه خیریه شجره طیبه اضافه کرد: 400 خیریه فعال در استان اصفهان وجود دارد که هرکدام سازوکار و هدف خاص خود را دارند و دنبال می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه برای رفع نیازهای اجتماعی و اقتصادی راه‌های دیگری نیز وجود دارد، گفت: افراد نخبه و ممتاز بسیاری در نقاط مختلف استان هستند که به دلیل نداشتن تمکن مالی نتوانسته‌اند استعدادهای خود را شکوفا کنند. با حمایت و پشتیبانی این افراد به‌عنوان کارآفرینان آینده کشور، می‌توان سبب تولید و اشتغال شد.
سیستانی بابیان اینکه بسیاری از اعضای تحت پوشش موسسه خیریه شجره طیبه در دانشگاه‌های بزرگ کشور در حال تحصیل هستند، تأکید کرد: کمک‌ها در این موسسه خیریه تنها مالی نیست و هرگونه کمک در جهت احقاق اهداف، در این مجموعه انجام می‌شود.
وی تأکید کرد: در موسسه شجره طیبه به دنبال گداپروری نیستیم و به دنبال این موضوع هستیم که به‌جای ماهی دادن، ماهیگیری را به افراد یاد دهیم. این افراد نیز بعدها این کمک‌ها را در صورت تمکین مالی به خیریه بازمی‌گردانند.
کد خبرنگار: 13017
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24504/به-دنبال-حمایت-از-نخبگان-بی‌بضاعت-هستیم
بستن   چاپ