پیام سپاهان
مهر ماه 97؛
ششمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در اصفهان برگزار می‌شود
سه شنبه 22 اسفند 1396 - 12:21:59
سپاهان نیوز - رییس کمیسیون آموزش، پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: ششمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه مهر ماه 97 در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود. 
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، امیر کشانی در نشست کمیته ارتباط صنعت و دانشگاه کمیسیون آموزش با رییس موسسه آموزشی اتاق بازرگانی ایران، اظهارکرد: این همایش با محور صادرات و ثروت آفرینی و با حضور صنعتگران، فعالان اقتصادی و استادان و دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در این همایش نشست های تخصصی همراه با سخنرانی صنعتگران موفق در تعامل صنعت و دانشگاه در راستای محور اصلی همایش صادرات و ثروت آفرینی برپا می شود.
کشانی خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی اصفهان و ایران با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان دانشگاه محوری با همکاری سایر دانشگاه های استان این همایش دو روزه را برگزار خواهند کرد.
رییس موسسه آموزشی، پژوهشی و دانشگاه علمی کاربردی اتاق بازرگانی ایران در این نشست، گفت: همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه تا کنون در اتاق های بازرگانی یزد، کرمان، البرز، مشهد و خرم آباد برگزار شده و دوره ششم آن در اصفهان به محوریت اتاق بازرگانی برگزار می شود.
حسین میرمحمدصادقی اضافه کرد: فراخوان مقاله این همایش فروردین سال آینده اطلاع رسانی می شود و دانشگاهیان و فعالان اقتصادی سراسر کشور می توانند با ارسال مقاله در این همایش شرکت کنند. 
وی تعامل صنعت و دانشگاه را فرصتی مغتنم برای درآمدزایی دانشگاه ها و حل مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی برشمرد و گفت: سالانه چند هزار پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا دردانشگاه انجام می شود و گره چندانی از مشکلات صنعت را باز نمی کند. افزایش تعامل صنعت و دانشگاه می تواند این پایان نامه را هدفمند و موثر کند.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24509/ششمین-همایش-ملی-تعامل-صنعت-و-دانشگاه-در-اصفهان-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ