پیام سپاهان
تیم ملی تنیس با دو بازیکن در فیوچرز ترکیه/ خالدان به جدول اصلی نرسید
سه شنبه 22 اسفند 1396 - 14:04:59
سپاهان نیوز - شاهین خالدان در جدول مقدماتی فیوچرز ترکیه شکست خورد و نتوانست به جدول اصلی راه یابد.
به گزارش ایسنا، شاهین خالدان که خود را برای حضور در مسابقات دیویس کاپ آماده می کند، در فیوچرز ترکیه شرکت کرد. خالدان در جدول مقدماتی سه بازی انجام داد که با شکست در بازی آخر از رسیدن به جدول اصلی بازماند. او در دور اول جدول مقدماتی با نتیجه 2 برصفر ( 1-6 و 2-6) پاپوندیس از یونان را شکست داد. در دور دوم پولات گولر از ترکیه را با نتیجه 2 برصفر ( 4-6 و 3-6) مغلوب کرد اما در دور سوم برابر نیون از کرواسی با نتیجه 2 برصفر ( 7-5 و 6-1) مغلوب شد.
او در جدول دونفره باید به همراه اشکان شکوفی رقابت کند.
تیم ملی تنیس ایران 18 و 19 فروردین رقابت مهمی را برابر چین تایپه در گروه دو آسیا دارد و ایران در صورت باخت برابر حریفش به گروه سه آسیا سقوط کرد.
بر این اساس تیم ملی تنیس در نظر دارد دو هفته در مسابقات فیوچرز ترکیه شرکت کند و اردویی را نیز در این کشور برپا کند. البته قبل از آغاز این اردو شاهین خالدان و اشکان شکوفی در فیوچرز ترکیه شرکت کرده اند. امیروالا معدنچی در دبی در حال انجام مسابقه است و هفته آینده به ترکیه می رود.
در این میان شش بازیکن جوان کیا کهنمویی، نوید ضرابی، محمد کارگران، حسام یزدی، مهدی سوری و امیر حسین بادی در تهران اردو دارند و زیر نظر سیف الله بهزادپور تمرین می کنند و در پایان این اردو دو نفر انتخاب می شوند و آنها نیز هفته آینده به ترکیه می روند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24518/تیم-ملی-تنیس-با-دو-بازیکن-در-فیوچرز-ترکیه--خالدان-به-جدول-اصلی-نرسید
بستن   چاپ