پیام سپاهان
سلطان حسینی: رییس قبلی هیئت دوچرخه سواری سوابق وتخصص لازم را نداشت
سه شنبه 22 اسفند 1396 - 14:29:46
سپاهان نیوز - مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در مجمع انتخابات قبلی رییس هیئت دوچرخه سواری فردی انتخاب شد که توانایی، تخصص و سوابق لازم را برای تصدی ریاست هیات دوچرخه سواری نداشت.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، محمد سلطان حسینی امروز در مجمع انتخاب رییس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان که در تالار افتخارات و اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: در مجمع انتخابات قبلی این هیئت فردی انتخاب شد که توانایی، تخصص و سوابق لازم را برای تصدی ریاست هیئت دوچرخه سواری نداشت واین عدم موفقیت در انتخاب فردی اصلح باعث ضعف کاری و فعالیتی در هیئت استان شد که امیدواریم در این مجمع با در نظر گرفتن تمامی شرایط و توان مدیریتی کاندیداها، انتخاب صورت گیرد.
وی خاطر نشان کرد: این موضوع که زمانی تعداد دوچرخه‌ها در اصفهان بیشتر از دوچرخه سوارها بود، اکنون جزء ایدآل ها و آرمان‌های ما در حوزه ورزش و سلامت شده است که امیدواریم با توجه به شرایط ترافیکی و آلودگی هوا برای داشتن شهر و مردمی سالم دوباره شاهد حضور پر تعداد دوچرخه سوارها در شهر باشیم.
وی افزود: در کنار توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، توسعه اخلاق و فرهنگ نیز موضوع مهمی است که در فدراسیون دوچرخه سواری کشور کاملاً مشهود است و این به لطف حضور افرادی توانمند و متخصص از جنس این رشته در رأس فدراسیون است.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24520/سلطان-حسینی--رییس-قبلی-هیئت-دوچرخه-سواری-سوابق-وتخصص-لازم-را-نداشت
بستن   چاپ